Nexi Croatia omogućava prihvaćanje i autorizaciju platnih transakcija provedenih putem kreditnih kartica za kupnju roba i usluga putem interneta u realnom vremenu. Ako ste otvorili internetsko prodajno mjesto i želite putem interneta prihvaćati American Express, Mastercard i Visa kartice, u suradnji s Nexi Croatia svojim kupcima možete omogućiti plaćanje karticama. Kako bi vaša internetska trgovina omogućila kupcima plaćanje karticama potrebno je s Nexi Croatia potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica na internetu.
3D Secure program
MasterCard SecureCode
Visa Secure
* Posebni modeli prihvata i integracije razmatraju se odvojeno za svaki pojedini slučaj i primjenjuju samo uz prethodnu suglasnost Nexi Croatia.
PREDUVJETI SURADNJE
Za internet prodajno mjesto potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:
- biti pravna osoba, trgovačko društvo ili fizička osoba (obrt) registrirana za djelatnost koju obavlja u RH,
- imati aktivne internet stranice (web shop) preko koji će vršiti online prihvat kreditnih kartica
Internet prodajno mjesto na stranicama svog internetskog prodajnog mjesta (web-shopa) mora imati osigurane sljedeće podatke kao ovlašteno internet prodajno mjesto Nexi Croatia:
- puno ime tvrtke, matični broj, puna adresa prodajnog mjesta Ugovornog partnera uključivo ime države u kojoj se nalazi, broj telefona i e-mail adresu na koje se potrošači mogu obratiti kako bi dobili informacije te u slučaju reklamacija;
- naziv i sjedište trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa;
- točan naziv i glavna svojstva ponuđenih proizvoda i/ili usluga, maloprodajnu cijenu proizvoda i/ili usluge koja uključuje sva porezna i druga davanja te valutu plaćanja eure te podatke o personaliziranosti iste;
- načine i uvjete plaćanja te točan opis načina i roka isporuke proizvoda ili pružanja usluge te način rješavanja potrošačkih pritužbi;
- troškove dostave proizvoda te izjavu o poznatim ograničenjima izvoza, carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama ako su primjenjivi;
- usluge koje se nude nakon prodaje (servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova), odgovornost za materijalne nedostatke, jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu, pravu kupca na raskid ugovora po Članku 44. Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid, situacije po kojima je isključeno pravo kupca na raskid ugovora, te uvjete reklamacija odnosno povrata novaca i/ili robe;
- opis načina zaštite povjerljivih podataka;
- trajanje ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjeti otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme te minimalni rok u kojem je potrošač vezan ugovorom, potonje ako postoji;
- postojanje odgovarajućih pravila postupanja;
- polog ili drugo financijsko osiguranje koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti;
- funkcionalnost, kompatibilnost i interoperabilnost robe s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga;
- izjavu o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju. Prodajno mjesto na internetu mora kupcima osigurati mogućnost da ne pristanu na sudjelovanje u marketinškim akcijama i da ne budu suglasni s davanjem njihovih osobnih podataka na korištenje trećim osobama;
- ako će na stranicama Internet prodajnog mjesta cijene osim u eurima biti izražene i u stranoj valuti potrebno je osigurati i odgovarajuću izjavu o konverziji;
- mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova odnosno sustavima za obeštećenje te načinu kako ih potrošač može koristiti.
Internet prodajno mjesto dužno je osigurati gore tražene podatke, jer bez njih neće biti moguće ugovaranje i aktivacija prihvata kreditnih kartica.
PROCES UGOVARANJA PRIHVATA NA INTERNETSKIM PRODAJNIM MJESTIMA
Za prihvaćanje American Express®, Mastercard®, Maestro® i Visa kartica potrebno je s Nexi Croatia potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica. Nexi Croatia će prodajnom mjestu omogućiti da u krug svojih kupaca uključi i korisnike American Express, Mastercard, Maestro i Visa kartica iz cijelog svijeta.
Uključivanjem u lanac prodajnih mjesta Nexi Croatia, svojim partnerima jamčimo sigurnu naplatu i, što je najvažnije, poštivanje rokova navedenih u Ugovoru, uz specifikaciju (plan priljeva) sredstava.

1. POTREBNA DOKUMENTACIJA
Uz Ugovor potrebno je pripremiti sljedeću dokumentaciju (kopije):
Tvrtka
- presliku izvatka iz Sudskog registra trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj ne stariju od 3 (tri) mjeseca,
- potpisni karton, odnosno dokument iz kojeg se nedvojbeno može potvrditi transakcijski račun (IBAN) pravne i ovlaštene osobe na koju glasi račun,
- presliku obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u,
- ažurni osnivački akt društva je obavezan dio potrebne dokumentacije
- popunjen, potpisan i ovjeren Upitnik za poslovne subjekte (prihvat kartica –KYC obrazac),
- presliku osobne iskaznice/putovnice ovlaštene osobe.
Obrt
- obrtnica/izvadak iz središnjeg obrtnog registra,
- JMBG/OIB vlasnika obrta,
- ugovor o otvorenom žiro računu.
2. KONTAKT PROVIDERA
S Nexi Croatia je moguće potpisati ugovor za prihvat platnih transkacija na temelju kartica putem interneta, no prije samog potpisa navedenog ugovora, neophodno je odabrati jednog od Payment Service Provider-a s kojima Nexi Croatia ima suradnju za pružatelja usluge Payment gateway-a.
Za integraciju platnih stranica je potrebno ugovoriti jednog od IPSP–a. Za naknade pojedine IPSP tvrtke, potrebno je kontaktirati njih direktno.
Ovlašteni davatelji usluge (Internet Payment Gateway Provider) odobreni od strane Nexi Croatia:
Bizzon (Bizzon d.o.o.)
Corvus Pay (Corvus info d.o.o.)
ePay (Globaldizajn d.o.o.)
mCheckout (mStart plus d.o.o.)
MTN.PayMaster (Sistrum d.o.o.)
PayWay (Hrvatski telekom d.d.)
WebPay (Monri Payments d.o.o.)
WSPay (Web Studio d.o.o.)
3. POTPIS UGOVORA S PBZ CARDOM
Proces ugovaranja prihvata kartica odnosno potpisivanja ugovora o prihvatu platnih transakcija na temelju kartica od strane Nexi Croatia započinje u trenutku kada provider (IPGP) kojeg ste izabrali pošalje u PBZ Card link na testnu stranicu web shopa s pripadajućim podacima.
PBZ Card provjerava jesu li svi neophodni sadržaji navedeni na stranici te se pristupa potpisivanju Ugovora.
Po potpisanom Ugovoru, Ugovor se unosi u poslovni sustav Nexi Croatia te se, od Vašem odabranom provideru (IPGP), šalju parametri za aktivaciju web shopa.