O NAMA IZDAVANJE KARTICA PRIHVAĆANJE KARTICA POGODNOSTI PUTOVANJA SIGURNOST PODRŠKA
My Way PBZ Card Business Account My Account

Podrška za još bolje iskustvo

Kroz Vaša pitanja dolazimo do novih odgovora.

Često postavljana pitanja

Upute za prodajna mjesta

Na ovim stranicama nalaze se upute i smjernice za prihvaćanje plaćanja karticama za prodajna mjesta, ugovorne partnere PBZ Carda. Prodajna mjesta PBZ Carda pridržavaju se svih navedenih uputa i smjernica s ciljem da smanje i izbjegnu prigovore kupaca, zadrže potrebnu sigurnosnu, poslovnu i regulatornu usklađenost u kartičnom poslovanju i umanje rizik neovlaštenih transakcija. Prema navedenim uputama i smjernicama prodajna mjesta provode stalnu edukaciju svojih novih i postojećih djelatnika i rukovoditelja.

Što ćete sve pronaći u uputama i smjernicama na ovim stranicama?

  • opće smjernice i pravila za prihvaćanja kartica na prodajnim mjestima PBZ Carda
  • posebna pravila prihvaćanja plaćanja za specifične djelatnosti, vrste transakcija ili kanale prihvata
  • načine provjere i kontrole kartica i njihovih korisnika i postupanje kod prepoznavanja sumnjivih ili spornih transakcija
  • načine izbjegavanja nepotrebnih reklamacija
  • obavezne načine zaštite kartičnih podataka i postupanja prodajnog mjesta s kartičnim podacima

Često postavljana pitanja

Rješavanje upita i prigovora

POSTUPANJE S UPITIMA KORISNIKA

Kao tvrtka koja u središte svoga poslovanja stavlja korisnike svojih usluga i proizvoda te poslovne partnere, njihove zahtjeve i potrebe, PBZ Cardu je mišljenje i zadovoljstvo svakog pojedinog korisnika i partnera izuzetno važno.

Korisnik u središtu poslovanja

Orijentiranost na korisnika dio je strateškog usmjerenja i tradicije u kartičnom poslovanju duge gotovo pedeset godina. U želji razvijanja dugoročnih odnosa sa zadovoljnim korisnicima, njeguje se transparentno poslovanje. Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, PBZ Card je lider na hrvatskom kartičnom tržištu. Uvažavajući potrebe i želje korisnika, svaki upit nam je jednako važan te svakom od njih, bilo da je riječ o upitu vezanom uz kartice, putničke usluge ili prodajna mjesta pridajemo veliku važnost.

Proces zaprimanja, evidentiranja i odgovaranja na upite korisnika i prodajnih mjesta je standardiziran i usustavljen s ciljem ujednačavanja kvalitete svih poslovnih procesa kako bi se na svaki upit, bez obzira na njegov sadržaj, u određenom vremenskom okviru dao odgovor primjerene kvalitete te na taj način doprinijelo zadovoljstvu korisnika i poslovnih partnera te poboljšanju postojećih poslovnih procesa.

Usklađenje financijskih obveza

USKLADITE SVOJE FINANCIJSKE OBVEZE

Podmirujte svoje račune na vrijeme jer time osiguravate status urednog korisnika i pravo na korištenje pogodnosti koje su Vam na raspolaganju.

Sudionike u procesu platnog prometa uskoro očekuju nova pravila koja se odnose na podmirivanje obveza po platnim instrumentima, odnosno karticama, a koja proizlaze iz primjene regulative Europske unije. Način na koji podmirujete svoje obveze, određuje Vaš status i prava. Podmirujte svoje mjesečne račune u roku dospijeća jer tako ostvarujete pravo na pogodnosti koje su Vam na raspolaganju. Nabrojimo samo neke:

  • nesmetano korištenje kartice, odnosno plaćanje roba i usluga
  • pribrajanje i korištenje Premium Rewards bodova
  • pribrajanje i korištenje nagradnih milja iz Miles&More programa
  • mogućnost realizacije gotovinskih i potrošačkih kredita uz otplatu Vašom karticom
  • mogućnost podizanja gotovog novca
  • mogućnost izdavanja novih proizvoda
  • mogućnost usklađivanja limita potrošnje u skladu s Vašim potrebama

Za usklađenje Vaših financijskih obveza i uredno podmirivanje računa nudimo Vam dodatne mogućnosti:

  • odabir datuma izrade mjesečnog računa – nazovite naš Kontakt centar i provjerite mogućnost izbora
  • korištenje usluge E-račun – ne čekajte da Vam poštar donese račun, možete ga primiti na Vašu e-mail adresu, a za aktivaciju je dovoljno nazvati naš Kontakt centar ili se prijaviti na besplatnu My Account / My Way uslugu
  • praćenje potrošnje po kartici putem besplatne SMS poruke ili aktivacijom My Account / My Way usluge
  • ugovaranje SEPA izravnog terećenja po tekućem računu za plaćanje mjesečnih računa po Vašoj kartici

Trebate li pomoć ili informaciju nazovite nas na broj 01 612 44 22 ili nam pošaljite e-mail info@pbzcard.hr. Rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja i pomoći oko usklađivanja Vaših financijskih obaveza.

TEČAJNA LISTA

American Expressa za obračun utrošaka u stranim valutama

Tečajna lista mijenja se svaki dan. Rijetko, u iznimnim slučajevima, može se dogoditi da zbog tehničkih problema, objavljivanje najnovije tečajne liste kasni. Zahvaljujemo na razumijevanju.

 

Presentment Currency Code

Oznaka valute iz koje American Express vrši obračun u EUR ili USD

Presentment Currency Name

Naziv valute iz koje American Express vrši obračun u EUR ili USD

Issuer Settlement Currency Code

Oznaka valute za poravnanje utrošaka koja je ugovorena između PBZ Carda i American Expressa

Issuer Settlement Currency Name

Naziv valute za poravnanje utrošaka koja je ugovorena između PBZ Carda i American Expressa

Način obračuna utrošaka u stranoj valuti

Obračun svih utrošaka iz inozemstva vrši se u obračunskom centru American Expressa i dostavlja u PBZ Card d.o.o. u eurima. Utrošci čija originalna valuta nije euro bit će na dan obrade u American Expressu obračunati prvo u američke dolare (USD), a nakon toga u eure uz naknadu od 1,5%, koju zadržava American Express. Sve troškove iz inozemstva PBZ Card će fakturirati u kunama (KN) po prodajnom tečaju za devize Privredne banke Zagreb d.d. na dan fakturiranja. Na isti način bit će obračunati i troškovi podizanja gotovine u inozemstvu, s time da se obračun u eure vrši na dan autorizacije troška.

Prodajni tečaj za devize pogledajte na tečajnici Privredne banke Zagreb d.d. na www.pbz.hr.

Odaberi datum

Kontakti
Korisnici kartica

Korisnici kartica

Poslovni partneri

Poslovni partneri

Odnosi s medijima

Odnosi s medijima

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Korisnici kartica

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422 01/ 61 19 351

Za korisnike Premium Visa i American Express kartica


01/ 61 24 422 01/ 61 19 351 info@pbzcard.hr

Za korisnike Mastercard i Visa kartica


01 / 48 91 333 01/ 61 19 351 info@pbzcard.hr

Autorizacije


Premium Visa i American Express kartice

01/ 61 24 400

MasterCard i Visa kartice

01/ 48 91 333

PBZ Card Travel


Aranžmani

01/ 612 42 22

Avio karte

01/ 612 42 23 01/ 636 30 99 travel@pbzcard.hr https://www.pbzcard-travel.hr
Poslovni partneri

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422 01/ 61 19 351

Direkcija upravljanja prodajnom mrežom


01/ 61 24 433 01/ 63 20 165 info.prodajnamjesta@pbzcard.hr

Direkcija prodaje


01/ 61 24 499 01/ 63 63 361 prodaja@pbzcard.hr
Odnosi s medijima

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422 01/ 61 19 351

Odnosi s medijima


01/ 63 63 077 01/ 63 63 080 pr.pbzcard@pbz.hr Media centar
Službenik za zaštitu osobnih podataka

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422 01/ 61 19 351

Službenik za zaštitu osobnih podataka


01/ 63 63 080 zop@pbzcard.hr