Koje preduvjete trebam ispunjavati kako bih postao/la korisnik Premium Visa osobne kartice?
Kako bismo razmotrili Vaš zahtjev, trebate imati hrvatsko državljanstvo ili boraviti u Republici Hrvatskoj više od šest mjeseci, biti punoljetni te moći dokumentirati svoja redovita primanja.
Kako da podnesem zahtjev za članstvo?
Pristupnicu možete dobiti u svim poslovnicama Privredne banke Zagreb d.d., a možemo Vam je poslati i na Vašu adresu. Sve pristupnice za Premium Visa kartice možete pronaći i na našim internetskim stranicama www.pbzcard-premium.hr. Za dodatne informacije obratite nam se putem Pitajte nas! ili našem Kontakt centru na telefon: 01/ 612 44 22.
Koji su uvjeti za izdavanje Premium Visa poslovnih kartica?
Osnovni uvjet je uspješno poslovanje tvrtke najmanje šest mjeseci. Uz ispunjenu pristupnicu, prilažete originalni BON2/SOL2 ne stariji od mjesec dana, za obrtnike potrebna je i preslika obrtnice, a za sve korisnike i preslika osobne iskaznice. Ako ispunjavate uvjete za izdavanje kartice, prije samog izdavanja kartice od Vas ćemo zatražiti bianco zadužnice.
Na koji sve način mogu plaćati račune Premium Visa kartice?
Račune možete podmirivati u poslovnicama Privredne banke Zagreb, putem PBZ digitalnog bankarstva, te u svim ostalim bankama, poslovnicama HP-a, podružnicama FINA-e ili putem SEPA izravnog terećenja Vašeg tekućeg računa, koje je dostupno korisnicima svih banaka a može se ugovoriti u poslovnicama PBZ-a. Za korisnike poslovnih kartica plaćanje je u pravilu virmansko, s mogućnošću kompenzacija i cesija.
Kako mogu platiti Premium Visa račun iz inozemstva?
Trebate imati sljedeće podatke: Naziv korisnika: PBZ Card d.o.o. Podaci o plaćanju: ime i prezime korisnika kartice broj kartice IBAN: HR6523400091100163456 Swift: PBZGHR2X
Korisnik kartice može izvršiti uplatu iz inozemstva u bilo kojoj konvertibilnoj valuti, a uplata će se knjižiti na karticu u protuvrijednosti u eurima po kupovnom tečaju PBZ-a za devize, na dan uplate deviza na račun PBZ Carda.
Što trebam napraviti u slučaju gubitka ili krađe kartice?
Gubitak ili krađu Visa Premium kartice trebate čim prije prijaviti, a što možete napraviti 24 sata dnevno pozivom na broj našeg Kontakt centra: 01/ 612 44 22. Novu karticu ćemo Vam izdati u najkraćem mogućem roku. Osim toga, kako biste mogli koristiti novu karticu, dobit ćete i novi PIN. U slučaju gubitka Maestro/Mastercard/Visa kartice PBZ-a nazovite na telefon 01/ 489 13 33 ili se obratite u najbližu poslovnicu Privredne banke Zagreb.
Kada ću dobiti PIN i što trebam napraviti u slučaju da ga izgubim ili zaboravim?
PIN Vam šaljemo par dana prije slanja kartice iz sigurnosnih razloga. U slučaju gubitka PIN-a za Premium Visa kartice javite nam se telefonski za dogovor oko izdavanja zamjenskog PIN-a. Za Maestro, Mastercard i Visa kartice za izdavanje novog PIN-a potrebno je javiti se u poslovnicu Privredne banke Zagreb. U slučaju gubitka ili krađe kartice uz novu karticu poslat ćemo Vam i novi PIN.
Što trebam napraviti ako primijetim nepoznate troškove?
U tom slučaju trebate nas što prije kontaktirati na broj 01/ 612 44 22 ili putem Pitajte nas!, kako bismo poduzeli sve potrebne preventivne mjere.
Koji se tečaj primjenjuje pri konverziji iznosa troškova učinjenih u inozemstvu korištenjem Premium Visa kartice?
Preračun iznosa transakcija iniciranih u stranoj valuti koje su uključene u PBZ tečajnu listu za kartične transakcije u kune provodi se primjenom prodajnog tečaja za devize iste tečajne liste na dan obrade transakcije u sustavu PBZ Carda. Za transakcije inicirane u ostalim valutama, PBZ Card preuzima iznos u kunama izračunat od strane Visa kartične platne sheme primjenom Visa tečaja na dan obrade transakcije u sustavu kartične platne sheme.
Zašto sam primio elektronsku poruku o marži?
PBZ Card će za prekogranične platne transakcije inicirane karticom u valutama država Europskog gospodarskog prostora (dalje: EGP) informirati korisnike osobnih kartica PBZ Carda o iskazanoj postotnoj marži za preračunavanje valuta u odnosu na posljednje dostupne referentne tečajeve za EUR koje je izdala Europska središnja banka (dalje: ESB).
U cilju postizanja transparentnosti i usporedivosti iskazanih marža za preračunavanje valuta u situacijama kada se na bankomatu ili prodajnom mjestu nude alternativne opcije preračunavanja valuta, osiguravamo predmetne informacije kako bi korisnici kartica mogli odabrati najbolju opciju preračunavanja valuta.
PBZ Card informira korisnike osobnih kartica o postotku marže slanjem elektroničke poruke za transakcije karticama inicirane u stranim valutama država EGP-a bilo za plaćanja na fizičkom prodajnom mjestu, internetskoj trgovini ili za podizanje gotovog novca na bankomatu.
NAPOMENA: Informacija o postotku marže za preračunavanje valuta koju PBZ Card šalje korisniku nakon autorizacije platne transakcije može se u svom nominalnom iznosu razlikovati od postotka marže za preračunavanje valuta koja bi bila obračunata u trenutku knjiženja transakcije budući da se knjiženje provodi primjenom tečajeva važećih u stvarnom trenutku knjiženja, a postotna marža za preračunavanje valute za potrebe slanja elektroničke obavijesti iskazuje se primjenom tečajeva važećih u trenutku autorizacije predmetne transakcije.
PBZ Card će elektroničke poruke o predmetnoj marži dostavljati jednom u kalendarskom mjesecu u kojem za korisnika kartice zaprimi prvu autorizaciju platne transakcije izraženu u istoj stranoj valuti države EGP-a, odnosno svaki sljedeći put za prvu transakciju unutar istog kalendarskog mjeseca u slučaju iniciranja platne transakcije u drugoj stranoj valuti države EGP-a.
Korisnicima je dostupna mogućnost isključenja opcije primanja elektroničkih poruka s informacijom o postotku marže koja se iskazuje za preračunavanje valuta. Ako ne želite primati elektroničku poruku s informacijom o postotku marže za preračunavanje valuta, molimo javite se u Kontakt centar na 01/ 612 44 22.
Važno je da korisnici osobnih Visa kartica izdavatelja PBZ Carda provjere je li važeći broj mobitela evidentiran u sustavu PBZ Carda kako bi mogli zaprimati elektroničke poruke s informacijom o postotnoj marži. Izmjenu broja mobitela korisnici mogu izvršiti samostalno putem MyWay aplikacije, pisanim putem na Pitajte nas! ili pozivom na 01/ 612 44 22.
Što je MyWay usluga?
MyWay je besplatna online usluga PBZ Carda koja omogućuje uvid u troškove, uplate, pregled računa, pregled stanja Premium Rewards bodova po osobnim i poslovnim Premium Visa karticama. Putem ove usluge možete aktivirati i koristiti virtualni mToken za sigurnu online kupnju.
Gdje mogu saznati stanje računa po Premium Visa kartici?
Stanje računa možete saznati u svakom trenutku na više načina: putem PBZ digitalnog bankarstva, online usluge My Way, govornog automata PBZ Carda na broju 01/ 612 44 22.
Nisam dobio/la mjesečni račun za Visa Premium karticu? Mogu li dobiti prijepis?
Prijepis Vam možemo poslati poštom i emailom, a možete ga i sami isprintati u PDF formatu. Birajte opciju My Way. Prvu prijavu vršite kroz registraciju za neregistrirane korisnike.
Koji je postupak u slučaju promjene prezimena na Premium Visa kartici?
Trebate nam dostaviti presliku dokumenta koji potvrđuje promjenu prezimena (vjenčani list, preslika osobne iskaznice i slično) te na našu adresu, e-mail ili telefaks poslati dokaz o prerezanoj kartici (presliku), kako bismo Vam mogli izdati karticu s novim prezimenom.
Promijenio/la sam adresu stanovanja. Što trebam napraviti da biste je promijenili u mojim podacima?
Adresu možete osobno promijeniti koristeći My Way uslugu ili nas možete obavijestiti telefonom ili e-mailom.
Kakav je postupak prijave nesretnog slučaja radi realizacije osiguranja vezanih uz korištenje Premium Visa kartice?
Svi odštetni zahtjevi podnose se direktno osiguravatelju Wiener osiguranje Vienna Insurance Group d.d., na telefon: 0800 25 80 ili e-mail: stete-pbzcard@wiener.hr
Kako mogu reklamirati sporne troškove po svojoj kartici?
Za reklamaciju troškova po Vašoj kartici obratite se na telefon 01/ 612 44 22, putem Pitajte nas! ili pisanim putem na našu adresu, kako bismo Vam pružili dodatne informacije o detaljima troška i postupku reklamacije.
Upute za prodajna mjesta
Na ovim stranicama nalaze se upute i smjernice društva Nexi Croatia za prihvaćanje plaćanja karticama na prodajnim mjestima ugovornih partnere, kojih se ugovorni partneri trebaju pridržavati s ciljem smanjenja i izbjegavanja prigovora kupaca, zadržavanja potrebne sigurnosne, poslovne i regulatorne usklađenosti u kartičnom poslovanju te smanjenja rizika izvršavanja neovlaštenih transakcija. Ugovorni partneri trebaju provoditi stalnu edukaciju svojih novih i postojećih djelatnika kao bi ih upoznali sa sadržajem navedenih uputa i smjernica.
Što ćete sve pronaći u uputama i smjernicama na ovim stranicama?
opće smjernice i pravila društva Nexi Croatia za prihvaćanja kartica na prodajnim mjestima
posebna pravila prihvaćanja plaćanja za specifične djelatnosti, vrste transakcija ili kanale prihvata
načine provjere i kontrole kartica i njihovih korisnika te postupanje kod prepoznavanja sumnjivih ili spornih transakcija
načine smanjenja mogućih prigovora
obavezne načine zaštite kartičnih podataka i postupanja ugovornih partnera s kartičnim podacima.
Željeli bismo prihvaćati kartice na našem prodajnom mjestu. Što trebamo napraviti?
Kako biste omogućili prihvat kartica kao sredstva plaćanja na Vašem prodajnom mjestu, potrebno je potpisati Okvirni ugovor o prihvaćanju kartica. Za detalje oko sklapanja ugovora obratite se na telefon 01/ 612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Za koje kartične brendove je moguć prihvat kartica?
Na Nexi POS uređajima moguć je prihvat American Express, Mastercard, Maestro, Visa i UnionPay kartica.
Imamo web stranicu na kojoj želimo omogućiti kartično plaćanje. Što je potrebno?
Za prihvat kartica na Vašem internetskom prodajnom mjestu obratite se na telefon 01/612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Željeli bismo omogućiti obročnu otplatu na našem prodajnom mjestu. Na koliko rata je moguće kupcima ponuditi obročnu kupnju? Kome se možemo obratiti za ugovaranje?
Obročnu kupovinu bez naknade i kamata moguće je ugovoriti do 36 rata za Visa Premium kartice i Visa Inspire kartice tekućeg računa PBZ-a. Molimo kontaktirajte nas na telefon 01/612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Imamo ugovor s Nexi Croatia, kako možemo prijaviti/odjaviti prodajno mjesto te dogovoriti instalaciju/vraćanje POS uređaja?
Potrebno je poslati informaciju o nazivu, adresi, kontakt osobi i telefonu prodajnog mjesta koje želite prijaviti/odjaviti u Nexi Croatia, na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com te u PBZ Card na: prodaja@pbzcard.hr.
S kojim vrstama POS uređaja raspolažete?
Svi POS uređaji koje instaliramo na prodajnim mjestima podržavaju beskontaktno plaćanje. Raspolažemo fiksnim, mobilnim i WI-FI POS uređajima. Vaš zahtjev za instalaciju uređaja možete poslati na prodaja@pbzcard.hr. Ovisno o vrsti djelatnosti i Vašim poslovnim potrebama dodijelit će Vam se odgovarajući tip uređaja.
Na POS uređaju nije moguće provesti dodatne transakcije kao što su predautorizacija sredstava, napojnica i/ili povrat sredstava. Što je potrebno napraviti?
Svoj pisani zahtjev s opisom funkcionalnosti koja Vam je potrebna dostavite na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com. Razmotrit ćemo Vaš zahtjev za dodjeljivanjem dodatnih funkcionalnosti na POS uređaju u najkraćem mogućem roku.
Što moramo učiniti u slučaju poteškoća u radu POS uređaja u vlasništvu društva Nexi Croatia?
Probleme s radom POS uređaja potrebno je prijaviti tehničkoj službi Payten na telefon 01/296 02 02.
Ako transakcija nije odobrena, koji je broj telefona za autoriziranje utroška?
Za autorizaciju utroška kontaktirajte Odjel autorizacija na broj 01/612 44 00.
Što trebamo činiti ako sumnjamo da nam je prezentirana nevažeća kartica?
Ako sumnjate da Vam je prezentirana nevažeća kartica, obavezno se obratite Odjelu autorizacija na broj 01/612 44 00.
Kome se možemo obratiti za narudžbu slipova i materijala za rad?
Za narudžbu materijala molimo Vas obratite se na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com.
Kako možemo prijaviti promjenu adrese sjedišta tvrtke/obrta ili promijeniti podatke o prodajnim mjestima?
Promjene podataka možete provesti putem Business Account online aplikacije ili možete poslati u obliku pisane obavijesti na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com.
Što trebamo napraviti kada se promijeni vlasnik tvrtke/obrta?
Pisanu obavijest o promjeni vlasnika tvrtke/obrta dostavite nam na e-mail prodaja@pbzcard.hr ili na telefon 01/612 44 99 nakon čega će Vas kontaktirati djelatnici kako biste sklopili novi ugovor.
Kako mogu pratiti ostvareni promet na svom prodajnom mjestu?
Sav promet realiziran na Vašim prodajnim mjestima možete pratiti putem Business Account usluge koja omogućava pregled realiziranog prometa, datume dospijeća otvorenih stavaka te uplate temeljem prihvata kartica na Vaš IBAN račun.
Kad možemo očekivati uplatu ostvarenog prometa?
Sve informacije o uplatama utrošaka po karticama na Vašem prodajnom mjestu možete provjeriti na Business Account online usluzi ili kontaktirajte Nexi Croatia na telefon 01/ 612 44 33 ili e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
Kako možemo prijaviti novi transakcijski račun?
Informacija o novom transakcijskom računu šalje se u obliku pisane obavijesti u Nexi Croatia na e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
Što trebamo učiniti u slučaju ispravka iznosa kartične transakcije?
U spomenutom slučaju pošaljite Zahtjev za ispravkom transakcije s detaljima terećenja u Nexi Croatia, na e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
Što moram učiniti kako bih preuzeo Specifikaciju prometa?
Specifikaciju prometa možete u bilo kojem trenutku preuzeti na Business Account online portalu.
Što je Business Account usluga?
To je besplatna online usluga koja omogućuje jedinstveni uvid u poslovne podatke i kartične transakcije svih prodajnih mjesta tvrtke/obrta poslovnog partnera po American Express, Mastercard, Maestro, Visa i UnionPay karticama.
Koje su prednosti korištenja Business Account usluge?
Business Account omogućava jednostavan i praktičan pristup Vašim poslovnim podacima (kartične transakcije), dostupna je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Također, nudi pristup Vašem korisničkom računu od strane više poslovnih korisnika, prethodno odobrenih od strane vlasnika tvrtke.
Kako aktivirati Business Account uslugu?
Kako biste aktivirali uslugu, potrebno je ispuniti zahtjev za registraciju. Ispunjeni obrazac potrebno je dostaviti na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com, a original poštom na adresu Nexi Croatia d.o.o., Radnička cesta 50, Zagreb.
Istekla mi je lozinka za pristup Business Account usluzi. Na koji način mogu doći do pristupnih podataka?
Zahtjev za promjenu lozinke dostavite na e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com.
Rješavanje upita i prigovora
POSTUPANJE S UPITIMA KORISNIKA
Kao tvrtka koja u središte svoga poslovanja stavlja korisnike svojih usluga i proizvoda te poslovne partnere, njihove zahtjeve i potrebe, PBZ Cardu je mišljenje i zadovoljstvo svakog pojedinog korisnika i partnera izuzetno važno.
Korisnik u središtu poslovanja
Orijentiranost na korisnika dio je strateškog usmjerenja i tradicije u kartičnom poslovanju duge gotovo pedeset godina. U želji razvijanja dugoročnih odnosa sa zadovoljnim korisnicima, njeguje se transparentno poslovanje. Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, PBZ Card je lider na hrvatskom kartičnom tržištu. Uvažavajući potrebe i želje korisnika, svaki upit nam je jednako važan te svakom od njih, bilo da je riječ o upitu vezanom uz kartice, putničke usluge ili prodajna mjesta pridajemo veliku važnost.
Proces zaprimanja, evidentiranja i odgovaranja na upite korisnika i prodajnih mjesta je standardiziran i usustavljen s ciljem ujednačavanja kvalitete svih poslovnih procesa kako bi se na svaki upit, bez obzira na njegov sadržaj, u određenom vremenskom okviru dao odgovor primjerene kvalitete te na taj način doprinijelo zadovoljstvu korisnika i poslovnih partnera te poboljšanju postojećih poslovnih procesa.
Na ovoj web stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli ponuditi najbolje korisničko iskustvo. Kolačići se spremaju u Vaš internetski preglednik (browser) i služe tome da Vas web stranica “prepozna” kad se vratite. Istovremeno, nama (vlasnicima web stranice) pomažu da bolje razumijemo Vaše interese i potrebe i prema tome Vam pružamo kvalitetniji sadržaj.
Više informacija potražite na poveznicama Zaštita i obrada osobnih podataka te
Više o kolačićima.
Kolačićima možete upravljati kroz opcije na lijevoj strani ove aplikacije.
Strogo potrebni kolačići
Ovi kolačići potrebni su kako bi stranica funkcionirala i ne mogu biti isključeni. Obično se postavljaju kao reakcija na radnje koje ste napravili te predstavljaju zahtjev za uslugama kao što su: Postavke privatnosti, Prijava ili Popunjavanje obrazaca. Vašem pregledniku možete zadati da Vas obavijesti o korištenju ili blokira ove kolačiće, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi.
Kolačići izvedbe
Ovi kolačići omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvore prometa kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati izvedbu naše web stranice. Oni nam pomažu saznati koje su stranice popularne, a koje manje popularne. Pomažu nam vidjeti kako se posjetitelji kreću na web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju agregirane su i stoga anonimne. Nećemo znati kada ste posjetili našu stranicu ako ne dopustite ove kolačiće.
Molimo da uključite Nužne kolačiće kako bi mogli sačuvati vaše postavke za kolačiće izvedbe!