Postupajte odgovorno sa svojom karticom i uživajte u godišnjem odmoru!
Topli i sunčani dani idealni su za opuštanje i odmor, izlete u prirodu, odlazak na kupanje, a tu su i aktualni godišnji odmori, putovanja...
Zato, nekoliko savjeta i podsjetnika koji će Vam omogućiti sigurno korištenje Vaše kartice i njezinih brojnih pogodnosti te isključiti nepotreban stres, sigurni smo da će u ovo doba godine dobro doći.
PBZ grupa svojim korisnicima jamči sigurno korištenje kartica. Za potpunu sigurnost, odgovornim ponašanjem, puno može učiniti korisnik kartice. Stoga, spriječite zloupotrebu kartica, vodite računa gdje ostavljate svoje kartice te kako s njima postupate. Ako znate da su sve Vaše vrijedne stvari dobro zbrinute, i Vi ćete biti opušteniji tijekom odmora.
Savjeti za sigurno korištenje kartica:
- Nikada ne zapisujte PIN uz kartice ili u mobitel!
- Nemojte davati broj kartice ili osobne podatke putem telefona ili slati sliku kartice putem e-maila ili na bilo koji drugi način odavati osobne podatke nepoznatim osobama. PIN je poznat isključivo Vama kao korisniku kartice i ne smijete ga reći nikome pa niti banci ili kartičnoj organizaciji.
- Je li Vam kartica potrebna na plaži ili kod bazena? Ako nije, radije je ostavite u hotelskom sefu!
- Pripazite da netko uvijek čuva stvari dok se kupate jer se uz karticu najčešće nalaze i dokumenti te ostale važne, vrijedne stvari.
- Vozilo nije sigurno mjesto za ostavljanje dragocjenosti. Ne ostavljajte karticu niti druge dragocjenosti u vozilu bez nadzora, čak ni na kratko vrijeme!
- Torbica ili jakna prebačena preko stolice u kafiću/restoranu Vama iza leđa mamac su za džepare. Vodite računa da ih uvijek imate na oku.
- Za vrijeme putovanja, u šetnji nepoznatim gradom pobrinite se da su Vam putovnica, kartica i druge dragocjenosti spremljene na sigurno. Torbica oko pasa ili vrata, obješena ispod majice dobra je zaštita od džepara, a kada god Vam nisu potrebne, dragocjenosti ostavite u hotelskom sefu.
- Pripazite na torbicu i svoje stvari u gužvi, javnom prijevozu ...
- Karticu pokušajte uvijek držati na istom mjestu u novčaniku jer je to najlakši način da uočite ako nedostaje.
- Prilikom korištenja bankomata jedna od metoda zaštite je zaklanjanje unosa PIN-a na tipkovnici bankomata.
- Uočite li nešto sumnjivo na bankomatu ili oko njega, prijavite to u najbližu poslovnicu banke ili na telefon 01/4891 333. Ne tražite "pomoć" od nepoznatih osoba koje se nalaze u blizini bankomata i budite oprezni ako Vam se za vrijeme transakcije obraćaju neznanci s tzv. "savjetima", nudeći Vam pomoć ili komentirajući svoja iskustva.
- Koristite li internet, dodatno provjerite trgovca ili nas obavijestite ako Vam je nešto sumnjivo.
Ako izgubite karticu ili Vam je ukradu, bez obzira dogodi li Vam se to u Hrvatskoj ili u inozemstvu, vrlo je važno da to prijavite u najkraćem mogućem roku:
- Korisnici Premium Visa kartica gubitak ili krađu kartice trebaju prijaviti Kontakt centru PBZ Carda na telefon (+385) 01/ 612 44 22, e-mail info@pbzcard.hr ili na recepciji PBZ Carda, Radnička cesta 44, Zagreb.
- Ako je riječ o PBZ Visa ili PBZ Mastercard kartici, gubitak ili krađa mogu se prijaviti u najbližoj poslovnici PBZ-a, na telefonu Kontakt centra PBZ Carda: (+385) 01/ 48 91 333; e-mail: info@pbzcard.hr i pbz365@net ili faksom na broj (+385) 01/6119 351. Na iste kontakte korisnik se treba javiti ako se u trenutku kada je uočio zloupotrebu nalazi u inozemstvu.
- Kontakt centar PBZ Carda dostupan je 24 sata dnevno, 365 dana u godini; radnim danima, vikendom, blagdanima i praznicima.
- Redovito kontrolirajte svoje troškove po svojim računima i karticama putem brojnih servisa PBZ Grupe (My Way, E-račun, PBZ digitalno bankarstvo, mPBZ) jer pravovremenim uočavanjem i prijavom nepoznatih troškova može se spriječiti potencijalna šteta. Ako uočite bilo što sumnjivo, prijavite to Kontakt centru PBZ Carda.
Ugodan odmor želi Vam PBZ Card!