Kako pravilno postupati PIN-om
SAVJETI ZA PRAVILNO POSTUPANJE PIN-OM
- Prilikom korištenja kartice na bankomatu ili POS uređaju, jedna od najjednostavnijih i u praksi dokazano najučinkovitijih metoda samozaštite je zaklanjanje unosa PIN-a na tipkovnici bankomata ili POS terminala (rukom, novčanikom ili sl.). Mogućnost zloupotrebe bez tajnog PIN-a je zanemariva.
- Korisnicima kartica savjetujemo da PIN drže u tajnosti, da ga ne nose zapisanog zajedno s karticom (bilo u novčaniku, torbi, mobitelu, blokiću i slično).
- Savjetujemo da ne odaju povjerljive podatke o svojoj kartici i PIN-u (telefonski, mailom, putem interneta i sl.). PIN je poznat isključivo korisniku kartice i ne smije ga reći nikome, pa niti banci ni kartičnoj organizaciji. On je nedvojbena potvrda da je korisnik autorizirao transakciju PIN-om.
- U slučaj sumnje u zloupotrebu PIN-a i kartice, korisnici to trebaju čim prije javiti u Kontakt centar:
Ako je riječ o PBZ Card Premium Visa kartici, korisnik treba nazvati Kontakt centar PBZ Carda, koji mu je dostupan 24 sata dnevno, sve dane u godini, na broj: (+385) 01/612 44 22, bez obzira nalazi li se u zemlji ili inozemstvu.
Ako je riječ o PBZ Visa ili Mastercard kartici, gubitak ili krađa mogu se prijaviti u najbližoj poslovnici PBZ-a, na telefon Kontakt centra PBZ Carda: ( + 385) 01/ 48 91 333., bez obzira nalazi li se u zemlji ili inozemstvu. Ako korisnik ima bilo kakvu sumnju da je netko došao do njegovog PIN-a, treba ga odmah promijeniti. Korisnici PBZ Card Premium Visa kartica, PBZ Visa i Mastercard kartica PIN mogu promijeniti na svakom PBZ bankomatu, bez naknade.