O NAMA IZDAVANJE KARTICA PRIHVAĆANJE KARTICA POGODNOSTI PUTOVANJA NEKRETNINE SIGURNOST PODRŠKA UVJETI POSLOVANJA KONTAKTI
MyWay Nexi Business Account

Kako pravilno postupati PIN-om

SAVJETI ZA PRAVILNO POSTUPANJE PIN-OM

  • Prilikom korištenja kartice na bankomatu ili POS uređaju, jedna od najjednostavnijih i u praksi dokazano najučinkovitijih metoda samozaštite je zaklanjanje unosa PIN-a na tipkovnici bankomata ili POS terminala (rukom, novčanikom ili sl.). Mogućnost zloupotrebe bez tajnog PIN-a je zanemariva.
  • Korisnicima kartica savjetujemo da PIN drže u tajnosti, da ga ne nose zapisanog zajedno s karticom (bilo u novčaniku, torbi, mobitelu, blokiću i slično).
  • Savjetujemo da ne odaju povjerljive podatke o svojoj kartici i PIN-u (telefonski, mailom, putem interneta i sl.). PIN je poznat isključivo korisniku kartice i ne smije ga reći nikome, pa niti banci ni kartičnoj organizaciji. On je nedvojbena potvrda da je korisnik autorizirao transakciju PIN-om.
  • U slučaj sumnje u zloupotrebu PIN-a i kartice, korisnici to trebaju čim prije javiti u Kontakt centar:

Ako je riječ o PBZ Card Premium Visa kartici, korisnik treba nazvati Kontakt centar PBZ Carda, koji mu je dostupan 24 sata dnevno, sve dane u godini, na broj: (+385) 01/612 44 22, bez obzira nalazi li se u zemlji ili inozemstvu.

Ako je riječ o PBZ Visa ili Mastercard kartici, gubitak ili krađa mogu se prijaviti u najbližoj poslovnici PBZ-a, na telefon Kontakt centra PBZ Carda: ( + 385) 01/ 48 91 333., bez obzira nalazi li se u zemlji ili inozemstvu.  Ako korisnik ima bilo kakvu sumnju da je netko došao do njegovog PIN-a, treba ga odmah promijeniti. Korisnici PBZ Card Premium Visa kartica, PBZ Visa i Mastercard kartica PIN mogu promijeniti na svakom PBZ bankomatu, bez naknade.

Prijavite se na newsletter i prvi saznajte naše akcije!

Potvrđujem da sam upoznat/a i suglasan/a sa Zaštitom i obradom osobnih podataka

Unošenjem gore navedenih podataka, suglasni ste da PBZ Card iste podatke može obrađivati u svrhe dostave marketinških materijala (newslettera). Svoju privolu za ovu obradu možete u svakom trenutku povući putem za to predviđene poveznice (linka) u svakom pojedinom primjerku newslettera ili putem web forme koja se nalazi ovdje. Napominjemo da će odjava biti aktivna najkasnije unutar sedam radnih dana od zaprimanja.

Kontakti

Kontakti
Korisnici kartica

Korisnici kartica

Poslovni partneri

Poslovni partneri

Odnosi s medijima

Odnosi s medijima

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Korisnici kartica

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Za korisnike PBZ Card Premium Visa kartica


01/ 61 24 422

Radno vrijeme Kontakt centra: od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati; subotom od 8 do 16 sati.

Za korisnike PBZ Mastercard i Visa kartica


01 / 48 91 333

Autorizacije


Premium Visa kartice

01/ 61 24 400

Mastercard i Visa kartice

01/ 48 91 333

PBZ Card Travel


Aranžmani

01/ 612 42 22

Avio karte

01/ 612 42 23 01/ 636 30 99 travel@pbzcard.hr https://www.pbzcard-travel.hr
Poslovni partneri

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Ugovaranje prihvaćanja kartica


PBZ Card d.o.o.

01/ 61 24 499 prodaja@pbzcard.hr

Operativna podrška


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 277 info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Podrška u knjiženju i obradi transakcija


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 433 prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com
Odnosi s medijima

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Odnosi s medijima


01/ 63 63 077 pr.pbzcard@pbz.hr Media centar
Službenik za zaštitu osobnih podataka

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Službenik za zaštitu osobnih podataka


zop@pbzcard.hr