Sigurnost u kartičnom plaćanju
Sve češće putem e-maila, društvenih mreža, mobilnih aplikacija za razmjenu poruka i sl. dobivamo ponude s nerealno visokim popustima, obavijest o paketu koji nismo naručili ili o dobitku u nagradnoj igri u kojoj nismo sudjelovali, jedinstvenu priliku za dobru zaradu…
Sve one u sebi imaju poveznice na online stranice u kojima nas traže da ostavimo svoje osobne podatke i podatke o kartici.
Što učiniti?
Ne nasjedajte na takve poruke jer one su lažne, a jedini cilj njihovih pošiljatelja je prikupiti podatke o Vašoj kartici, odnosno o Vama kako bi stekli financijsku korist na Vašu štetu.
Pročitajte naše savjete za sigurno korištenje kartica i uživajte u bezbrižnoj kupnji.
SIGURNOST U KARTIČNOM PLAĆANJU
- Ne klikajte na poveznice s društvenih mreža i sumnjivih mailova.
- Provjerite online adresu stranice prodajnog mjesta, izbjegavate stranice koje nemaju na početku adrese "https" i ikonu lokota.
- Ne dijelite personalizirana obilježja platne kartice (broj kartice, valjanost kartice, CVC) te sigurnosne kodove zaprimljene od banke i/ili PBZ Carda.
- Ne nasjedajte na poruke tzv. dostavnih službi u kojima Vas traže da uplatite iznos kako bi Vam isporučili pošiljku, obavještavaju o nemogućnosti dostave paketa zbog nepotpunih informacija i sl.
- Prodajete li na online oglasnicima, nemojte dostavljati podatke svoje kartice. Za uplatu koju trebate zaprimiti, kupcu je dovoljan samo IBAN Vašeg računa.
- Redovito kontrolirajte svoje troškove putem MyWay aplikacije PBZ Carda. Uočite li bilo kakvu sumnjivu transakciju, odmah nam se javite.
- Zaprimite li sumnjive poruke, izbrišite ih iz svog sandučića
Ne nasjedajte na lažne poruke banke ili izdavatelja kartica jer mi Vas nikada nećemo tražiti da nam putem e-maila, društvenih mreža, mobilnih aplikacija za razmjenu poruka i sl. šaljete sigurnosne podatke o svojim karticama.
U slučaju da ste otvorili poveznice i na njima ostavili svoje podatke, ODMAH se javite u naš Kontakt centar 01/612 44 22 ili na monitoring@pbzcard.hr