PBZ Card dobitnik Best in Customer Service Award – prve nagrade u Hrvatskoj za izvrsnost usluge
Best in Customer Service Award nova je inicijativa na našem
tržištu koja prepoznaje izvrsnost uslužne djelatnosti, a koju je
razvila Vita komunikacije - agencija za marketinški menadžment i
savjetovanje u uslužnoj djelatnost. Projekt se odvija u suradnji s
Američkom visokom školom za menadžment i tehnologiju te pod
pokroviteljstvom Američke gospodarske komore u Hrvatskoj. U Best in
Customer Service Award mogu sudjelovati sve tvrtke čija se glavna
uprava ili podružnica nalaze u Hrvatskoj, a tvrtke-natjecatelji
ocjenjivane su u pet kategorija: vodstvo i kreativnost; kultura
uslužnosti; pozicioniranje usluga; upravljanje odnosima s
klijentima i stjecanje ponovnog povjerenja klijenata.
Ono što ovu nagradu čini posebno vrijednom je da u njoj
sudjeluju i zaposlenici tvrtke. Tako su tvrtke trebale podijeliti
upitnike svojim zaposlenicima, a konačnu odluku donijeli su
predizborni te savjetodavni odbor na čelu s Donom Hudspethom,
dekanom Američke visoke škole za menadžment i tehnologiju u
Dubrovniku.
"PBZ Card je već osvojio brojne međunarodne nagrade za iznimnu
kvalitetu usluge našim korisnicima i prodajnim mjestima, a koje se
dodjeljuju u konkurenciji od više od 120 franšiznih partnera
American Expressa u svijetu. Međutim, ova nagrada nam je osobito
bitna budući da je riječ o domaćoj nagradi te ona potvrđuje da je
hrvatsko tržište, a gdje su naši korisnici i poslovni partneri,
prepoznali izvrsnost našeg poslovanja te vrhunsku kvalitetnu naše
usluge", ističe Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda.
Svoju dugogodišnju uspješnost PBZ Card izgrađuje na sustavnom i
cjelovitom primjenjivanju "kulture uslužnosti", na kojoj počiva
cjelokupno poslovanje: od kreiranja strategije, poslovnih procesa,
organizacijske strukture, edukacije zaposlenika, razvoja i
pozicioniranja proizvoda do samog odnosa s klijentima i drugo.
"Ono što nas izdvaja na tržištu je sveobuhvatan pristup "kulturi
uslužnosti" a što potvrđuje vrlo duga tradicija te razvijeni
procesi ponovnog zadobivanja povjerenja klijenata, što je još jedna
potvrda važnosti i individualnog pristupa svakom pojedinom
korisniku. Rezultat takvog sustava je rješavanje raznih zahtjeva
korisnika, u pravilu, unutar 24 sata, viša razina zadovoljstva
korisnika, razvoj dugoročnih odnosa te povećanje broja korisnika.
Drago nam je da je to prepoznato i od programa Best in Customer
Service Award", zaključuje Blažić.