Najpoznatija kartica na hrvatskome tržištu – American Express
Zagreb, 19. lipnja 2013. -- Najnoviji rezultati
istraživanja CCM - Credit Card Monitoringa ponovno su potvrdili
ugled American Expressa kao vodeće kartice na hrvatskome kartičnom
tržištu.
Tako ovogodišnji rezultati CCM-a potvrđuju American Express kao
najpoznatiju karticu na hrvatskome tržištu, za koju je čulo čak 94
posto građana Republike Hrvatske. I na razini uz podsjećanje (na
poticajnoj razini) American Express drži stabilnu najvišu poziciju,
ostvarujući kontinuirani rast još od 2009. godine. American Express
kartica se najčešće navodi i na ukupnoj spontanoj razini, a dobre
rezultate ostvaruje i kao "Top of the Mind" kartica, odnosno kao
prvi spontano navedeni odgovor.
Kontinuirano unapređenje kvalitete usluge i pogodnosti potvrđuje
i visoko te vrlo stabilno zadovoljstvo korisnika American Express
kartica, koji ove kartice u razdoblju od zadnjih pet godina
ocjenjuju s visokom prosječnim ocjenom od oko 4,5 (na skali
od 1 do 5). Također, zabilježen je i visok postotak korisnika
American Express kartica koji namjeravaju ovu karticu koristiti i u
sljedećih godinu dana. Među građanima koji planiraju početi
koristiti karticu u sljedećih godinu dana, u kategoriji kreditnih
kartica najveći interes vlada za American Express kartice.
Prateći potrebe tržišta, PBZ Card, osobito za korisnike American
Express kartica, zadnjih nekoliko godina kontinuirano unapređuje
pogodnost obročne kupnje bez kamata i naknada, a u kojoj drži
vodeći položaj i po prometu i po broju prodajnih mjesta na kojima
je ona danas dostupna, uključujući više od 35.000 prodajnih mjesta
American Expressa diljem Hrvatske. Tako i rezultati ovogodišnjeg
istraživanja skreću pozornost na zamjetan trend rasta upotrebe
obročnog plaćanja kod hrvatskih građana, a među korisnicima kartica
koji najviše koriste ovaj načina plaćanja ističu se upravo American
Express korisnici, među kojima čak 69 posto njih koristi obročno
plaćanje bez kamata i naknada.
Kvalitetu komunikacije potvrđuju rezultati u kategoriji
zamijećenosti reklama/oglasa u kojoj reklame American Expressa i
dalje ostvaruju najbolje rezultate te ih je primijetilo 42%
ispitanika, što predstavlja značajan rast u odnosu na prošlu
godinu.
Zaključno, American Express u Hrvatskoj i dalje ima ugled vodeće
kartice, s puno pogodnosti, koja vrijedi više. To je moderna
kartica, prihvaćena na velikom broju prodajnih mjesta te kartica
koja ulijeva sigurnost.
CCM - Credit Card Monitoring je sindicirano
istraživanje o tržištu kartica koje GfK - Centar za istraživanje
tržišta d.o.o. provodi od 2002. godine u sklopu svoga Financijskog
omnibusa. Istraživanje je provedeno u drugoj polovici ožujka 2013.
godine na nacionalno reprezentativnom uzorku od 1000 građana
Hrvatske, starijih od 15 godina, metodom osobnog anketiranja u
kućanstvima ispitanika.
American Express u Hrvatskoj
American Express brend u Hrvatskoj je prisutan više od
četrdeset godina te je on jedan je od najpoznatijih svjetskih
brendova uz koji se vežu najviše vrijednosti. Ovlašteni izdavatelj
American Express kartica na hrvatskome tržištu je PBZ Card, u
vlasništvu Privredne banke Zagreb d.d., članice Intesa Sanpaolo
Grupe. Danas je PBZ Card vodeća kartična kuća u Hrvatskoj s
oko 500.000 izdanih American Express kartica u Hrvatskoj, preko
60.000 prodajnih mjesta te više od dvadeset American Express
proizvoda kreiranih prema potrebama i zahtjevima različitih skupina
korisnika.
###
Za dodatne informacije obratite se:
PBZ Card
Mladenka Dubravac, glavna koordinatorica Odnosa s javnošću
Tel.: 01/ 63 63 077; mladenka.dubravac@pbzcard.hr;
www.pbzcard.hr | www.americanexpress.hr
GfK Croatia
Gordana Vujević Hećimović, Project Manager
Tel.: 01/ 4921 222; gordana.vujevic-hecimovic@gfk.com
www.gfk.hr | www.gfk.com