Dodijeljene nagrade Gastrofej 2013.
Zagreb, 22. studenoga 2013. -
Zagrebački restoran Tač i restoran Plavi podrum iz Voloskog
dobitnici su nagrade Gastrofej 2013. za najbolje poslovne restorane
u Zagrebu, odnosno Hrvatskoj. Nagradu je organizirao Poslovni
dnevnik, u suradnji s PBZ Cardom, koji već drugu godinu za redom
ovaj projekt podupire s American Express brendom.
Za razliku od prošlogodišnjeg Gastrofeja kada se birao samo
najbolji poslovni restoran u Zagrebu, nagrada je ove godine
proširena na cijelu Hrvatsku. U konkurenciji su sudjelovali
ponajbolji hrvatski restorani, a u uži izbor ušlo je 32 finalista -
12 u Zagrebu te 20 u ostatku Hrvatske. Povjerenstvo je više od tri
mjeseca obilazio odabrane restorane u većim hrvatskim gradovima te
s jednom do pet zvjezdica ocjenjivao hranu, izbor vina, ambijent,
lokaciju te brzinu i kvalitetu usluge. Najbolji restorani uspjeli
su spojiti sve te ugostiteljske vrline, a istodobno su zadovoljili
zahtjevne kriterije koji ih čine i poslovnima. Povjerenstvo je na
koncu dao svoj opći dojam o restoranima, a oni s najviše zvjezdica
zaslužili su nagradu Gastrofej 2013. u svojoj kategoriji.
"Ove godine imali smo još teži zadatak nego prošle. Odlučivale
su zaista nijanse. Zbir ocjena razlikuje se tek u decimalama.
Jedan je pobjednik u Zagrebu, jedan u ostatku Hrvatske, a svi
ostali su drugi. Cijela akcija Poslovnog dnevnika i njegovih
partnera je pokazala da je stupanj hrvatske gastronomije u
najosjetljivijem dijelu, a to je poslovna gastronomija, na vrlo
visokom nivou", poručio je Veljko Barbieri.
U uži izbor najboljih restorana ušli su još Academia, Apetit
City, Bota Šare Mali Ston, Bruna, Burin, Dubravkin put, Foša,
Galija, Gašpar, Gračanka-Kamanjo, Kadena, Karlo, Kod Ruže, Kod
Špilje, Korana, Korkyra, Kormoran, Kottni, Kukuriku, Lamut, Lido,
Mala hiža, Milan, Nautika, Noštromo, Oliva, Stari Puntijar,
Tratoria al Pittor, Zlatne gorice te Zlatna ribica.
Nagradu Gastrofej PBZ Card podupire od njezinog prvog izdanja
2012. godine. Govoreći o sudjelovanju PBZ Carda u ovom projektu,
predsjednik Uprave Mislav Blažić istaknuo je kako su brojni razlozi
zbog kojih je PBZ Card s American Express brendom i ove godine
odlučio podržati Gastrofej. "Među razlozima svakako treba istaknuti
činjenicu da je i ove godine Gastrofej okupio restorane s dugom,
bogatom tradicijom koji su se već dokazali u vrhunskoj kvaliteti.
Stoga ne čudi da PBZ Card, s American Express brend, koji je
također sinonim za kvalitetu i bogatu tradiciju, ali u
kartičarstvu, podupire ovaj projekt. Osim toga, iako je danas
plaćanje karticama prisutno za najrazličitije kupnje od onih
manjih, svakodnevnih do onih većih, poseban, važan segment u
kartičnom plaćanju kako danas tako i prije činili su restorani i
ugostiteljski segment. Naime, upravo uz restorane koji pripadaju
tzv. Travel & Entertainment segmentu, a kojeg čine putovanja,
hoteli, restorani, razni zabavni sadržaji, vežu se počeci
kartičnog načina plaćanja", zaključio je Blažić.