Zahtjev za odgodu plaćanja obveza po kreditnim karticama
Zahtjev je bilo moguće podnijeti do 20.9.2020.
Poštovani korisnici,
kako bismo ublažili posljedice izazvane pandemijom koronavirusa (COVID-19) te pomogli korisnicima kod kojih je došlo do pogoršanja financijske situacije smanjenjem ili potpunim gubitkom prihoda ili je njihovo poslovanje ugroženo, donijeli smo sljedeće mjere pomoći kojima smo omogućili odgodu plaćanja obveza po kreditnim karticama:
odgodu plaćanja mjesečnih računa nastalih po kreditnim karticama PBZ Carda i Privredne banke Zagreb (Premium Visa, PBZ Mastercard i PBZ Visa kreditne kartice) na razdoblje do tri mjeseca;
odgodu otplate kredita realiziranih putem osobnih Premium Visa kartica na razdoblje do šest mjeseci;
odgodu otplate kredita za kupnju roba i usluga realiziranih putem poslovnih Visa kartica PBZ Carda na razdoblje do šest mjeseci.
Zahtjev za odgodu plaćanja obveza po kreditnim karticama bilo je moguće podnijeti do 20. rujna 2020. godine.
PBZ kredit uz otplatu putem osobnih i poslovnih Visa kartica PBZ Carda
Na koga se odnosi ova mjera?
Mjera se odnosi na aktivne korisnike osobnih i poslovnih Visa kartica izdavatelja PBZ Carda, koji su pogođeni ekonomskim učincima COVID-19 krize.
Tko može podnijeti zahtjev za ovu mjeru?
Za osobnu karticu zahtjev podnosi osnovni korisnik kartice. Za poslovnu karticu zahtjev može podnijeti ovlaštena osoba za zastupanje poslovnog subjekta (direktor, član Uprave, prokurist, punomoćnik i slično).
Što uključuje ova mjera?
Mjera uključuje odgodu plaćanja anuiteta (glavnicu i kamatu) kao i naplatu obračunate kamate za vrijeme trajanja mjera do šest mjeseci.
Naplaćujete li kamatu za ovu mjeru, koliko će ona iznositi i kojom dinamikom će biti naplaćena?
Nakon što korisnik nastavi redovno otplaćivati kredit, obračunat će se kamata za odgodu kredita te će se naplaćivati mjesečno podijeljena na onoliko obroka koliko je mjeseci trajala odgoda otplate obveze.
Kako se obračunava kamata?
Kamata na odgodu otplate obveze po kreditu se obračunava mjesečno.
Koliko će iznositi kamata?
Kamata će biti u visini redovne kamate.
Osim kamate, hoćete li zaračunavati neke druge troškove (naknadu i slično)?
Ne, neće se zaračunavati nikakvi dodatni troškovi.
Naplaćujete li kamatu za vrijeme odgode plaćanja kredita?
Kamata se ne naplaćuje za vrijeme odgode otplate kredita. Naplaćivat će se po isteku odgode otplate kredita, u obrocima, odnosno u onoliko obroka koliko je mjeseci trajala odgoda plaćanja kredita.
Na koje razdoblje se odgađa otplata kredita?
Otplata kredita se odgađa na razdoblje do šest mjeseci.
Koju dokumentaciju trebam dostaviti za ovu mjeru?
Osnovni korisnik osobne kartice dostavlja dokaze (potvrdu poslodavca, presliku izvoda plaća i slično) iz kojih se dokazuje nemogućnost pravovremenog i potpuno urednog podmirenja troškova po kartici.
Ovlaštena osoba poslovnog subjekta kojem je izdana poslovna kartica kao dokaz može priložiti, primjerice, odluku stožera o zabrani rada, dokaz o padu prihoda na temelju usporedbe s prihodima iz istog razdoblja prošle godine, dokaz o nemogućnosti naplate potraživanja, onemogućen izvoz robe i slično.
Mogu li tražiti odgodu i za mjesečne račune i za otplatu kredita?
Osnovni korisnik kartice/ ovlaštena osoba poslovnog subjekta može podnijeti zahtjev za jednu ili za obje mjere (i odgodu otplate mjesečnih računa i odgodu otplate anuiteta kredita koji se otplaćuje putem kartice). Ako osnovni korisnik zatraži samo odgodu otplate mjesečnog računa, to znači da korisnik tim zahtjevom traži i odgodu otplate kredita, ako ih korisnik ima realizirane po kartici. Plaćanje mjesečnih računa odgodit će se na razdoblje do tri mjeseca, a kredita na razdoblje do šest mjeseci.
Što je s odgodom obročne otplate bez kamata i naknada, pripada li i ona kreditima?
Obročna otplata bez kamata i naknada pripada redovitim mjesečnim računima. Ako želite i njezinu odgodu, trebat ćete podnijeti zahtjev za odgodu plaćanja mjesečnih računa.
Postoji li i druga mogućnost za zaprimanje zahtjeva osim putem weba za osobe koje nemaju pristup internetu?
Zbog zaštite zdravlja naših korisnika i zaposlenika, potičemo ispunjavanje zahtjeva putem web stranica PBZ Carda. Međutim, ako ne postoji mogućnost za popunjavanje putem weba, zahtjev možete zatražiti pozivom u naš Kontakt centar (01/612 44 22).
Mogu li ranije prekinuti status odgode otplate obveze ili trebam čekati šest mjeseci?
Status odgode otplate obveze može se na zahtjev osnovnog korisnika i ranije prekinuti.
Hoću li moći koristiti kartice za vrijeme odgode otplate kredita?
Premium Visa kartice izdane od PBZ Carda koje se nalaze u odgodi otplate će i dalje biti aktivne, ali će mogućnost korištenja kartice biti ograničena te korisniku neće biti na raspolaganju sve njezine funkcionalnosti za vrijeme trajanja odgode otplate obveze (primjerice podizanje gotovine, realizacija novih kredita i nova ugovorna terećenja). Tijekom procesa odobrenja mjere osnovnom korisniku kartice bit će dana informacija o kojem se iznosu ograničenja radi.
Što moram napraviti kako bih dobio/dobila odgodu plaćanja?
Podnositelj zahtjeva treba obrazložiti razlog traženja odgode plaćanja obveza te priložiti dokumentaciju kojom dokazuje opravdanost razloga za odgodu plaćanja obveza.
Na osnovu kojih razloga mogu zatražiti ovu mjeru?
Ovlaštena osoba poslovne kartice kao razloge za traženje odgode otplate obveze može navesti:
• gubitak kupaca/tržišta • prekid lanca opskrbe • odluku civilnog stožera o prestanku rada • pad prodajnih cijena • rast troškova poslovanja • produljenje rokova naplate • opskrbu, odnosno nedostatak opskrbe energijom i/ili radnom snagom.
Osnovni korisnik osobne kartice kao razloge za traženje odgode otplate obveze može navesti neki od sljedećih razloga:
• privremeno umanjena plaća od strane poslodavca • privremeno obustavljena isplata plaće od strane poslodavca • gubitak zaposlenja • gubitak ostalih prihoda (npr. slobodna zanimanja, obrt, prihod od iznajmljivanja i slično).
Do kada mogu poslati zahtjev za određenu mjeru? Što ako do tog datuma iz objektivnih razloga ne uspijem prikupiti svu dokumentaciju?
Zahtjeve zaprimamo do 20. rujna ove godine. U slučaju produljenja roka zaprimanja zahtjeva, korisnike ćemo pravovremeno obavijestiti putem www.pbzcard.hr.
Koliko treba vremena za realizaciju mojeg zahtjeva i kako ću saznati o njegovom ishodu?
Podnositelj zahtjeva se obavještava telefonski čim se riješi njegov zahtjev za određenu mjeru te se putem e-maila dostavlja obavijest o odobrenju u kojem ga se traži da potpiše dodatak i pošalje na adresu PBZ Carda poštom.
Potpisujem li s PBZ-om/PBZ Cardom neki novi ugovor?
Podnositelj zahtjeva će dobiti sve potrebne informacije vezano uz odgodu plaćanja obveza te će mu biti poslan dodatak ugovora koji će trebati potpisati i vratiti PBZ Cardu putem e-maila ili pošte, ovisno o prethodnom komunikacijskom kanalu. U svakom slučaju, nakon prestanka mjera vezanih za COVID-19, podnositelj zahtjeva obvezan je dostaviti PBZ Cardu originalni primjerak potpisanog dodatka.
Već sam poslao/poslala dokumentaciju. Trebam li ispuniti i zahtjev putem weba?
Molimo Vas da svakako ispunite zahtjev za određenom mjerom/mjerama putem weba kako biste dobili sve potrebne informacije te time i potvrdili svoju suglasnost s njima.
Mjesečni računi nastali po kreditnim karticama PBZ Carda
Kojim korisnicima je dostupna ova mjera?
Ova mjera dostupna je korisnicima osobnih i poslovnih Visa kreditnih kartica PBZ Carda. Mjera je raspoloživa svim aktivnim osnovnim korisnicima spomenutih kreditnih kartica pogođenim ekonomskim učincima COVID-19 krize, a koji su prije krize izazvane pandemijom koronavirusa bili redovni u podmirivanju svojih obaveza.
Što trebam napraviti kako bi mi bila odobrena odgoda plaćanja?
Korisnik kartice treba obrazložiti razlog traženja odgode plaćanja obveza te priložiti dokumentaciju kojom dokazuje opravdanost razloga za odgodu plaćanja obveza.
Na osnovu kojih razloga korisnik može zatražiti ovu mjeru?
Ovlaštena osoba poslovnog subjekta kojem je izdana poslovna kartica kao razloge za traženje odgode otplate obveze može navesti:
• gubitak kupaca/tržišta • prekid lanca opskrbe • odluku civilnog stožera o prestanku rada • pad prodajnih cijena • rast troškova poslovanja • produljenje rokova naplate • opskrbu, odnosno nedostatak opskrbe energijom i/ili radnom snagom.
Osnovni korisnik osobne kartice kao razloge za traženje odgode otplate obveze može navesti neki od sljedećih razloga:
• privremeno umanjena plaća od strane poslodavca • privremeno obustavljena isplata plaće od strane poslodavca • gubitak zaposlenja • gubitak ostalih prihoda (npr. slobodna zanimanja, obrt, prihod od iznajmljivanja i slično).
Kojim dokumentima korisnik osobne kartice može potvrditi razloge zbog kojih traži ovu mjeru?
Osnovni korisnik osobne kartice dostavlja dokaze (potvrdu poslodavca, presliku izvoda plaća i slično) iz kojih se dokazuje nemogućnost pravovremenog i potpuno urednog podmirenja troškova po kartici.
Koju dokumentaciju trebam podnijeti za odobrenje ove mjere za poslovne kartice?
Ovlaštena osoba poslovnog subjekta kao dokaz može priložiti, primjerice, odluku stožera o zabrani rada, dokaz o padu prihoda na temelju usporedbe s prihodima iz istog razdoblja prošle godine, dokaz o nemogućnosti naplate potraživanja, onemogućen izvoz robe i slično.
Tko sve može podnijeti zahtjev za ovu mjeru?
Za osobnu karticu zahtjev podnosi osnovni korisnik kartice. Za poslovnu karticu zahtjev može podnijeti ovlaštena osoba za zastupanje poslovnog subjekta (direktor, član Uprave, prokurist, punomoćnik i slično).
Na koje razdoblje se odgađa plaćanje mjesečnih računa?
Plaćanje mjesečnih računa nastalih po kreditnim karticama PBZ Carda se odgađa na razdoblje do tri mjeseca.
Mogu li za vrijeme odgode plaćanja mjesečnih računa koristiti svoju karticu i hoću li moći koristiti sve njezine funkcionalnosti/pogodnosti?
Premium Visa kartice izdane od PBZ Carda koje se nalaze u odgodi otplate obveze će i dalje biti aktivne, ali će mogućnost korištenja kartice biti ograničena te korisniku neće biti na raspolaganju sve njezine funkcionalnosti za vrijeme trajanja odgode otplate obveze (primjerice podizanje gotovine, realizacija novih kredita i nova ugovorna terećenja). Tijekom procesa odobrenja mjere osnovnom korisniku kartice bit će dana informacija o kojem se iznosu ograničenja radi.
Gdje mogu vidjeti svoje eventualne nove troškove za vrijeme mjere, npr. postojeća ugovorna terećenja i slično?
Pregled eventualno napravljenih troškova tijekom korištenja mjere korisniku je, kao i inače, dostupan na besplatnoj My Way aplikaciji, pozivom u Kontakt centar PBZ Carda, putem elektroničke pošte ili poštom na zahtjev.
Hoćete li naplaćivati kamatu za realizaciju ove mjere ili neke druge troškove te koliko će oni iznositi?
Na odgodu plaćanja mjesečnih troškova neće biti obračunata zatezna kamata niti bilo kakvi drugi troškovi.
Kojom dinamikom ću otplatiti dospjela potraživanja nakon što istekne odgoda plaćanja mjesečnih računa?
Kako bi olakšali otplatu dospjelih obveza, po isteku odgode plaćanja mjesečnih računa korisnicima osobnih i poslovnih Premium Visa charge kartica bit će omogućeno podmirivanje obveza za koje je vrijedila odgoda plaćanja u tri mjesečne rate.
Potpisujem li s PBZ-om/PBZ Cardom neki novi ugovor?
Sam Zahtjev za određenu mjeru/mjere predstavlja prijedlog korisnika kartice za izmjenu, odnosno produljenje obračunskog razdoblja, uz prihvat ograničenog korištenja kartice. O prihvatu izmjene/produljenja obračunskog razdoblja, odnosno odobrenju zahtjeva korisniku će biti dostavljena i pisana obavijest.
Što je s revolving karticama i shopping karticom, jesu li i one obuhvaćene ovom mjerom te koji su uvjeti za korisnike ovih kartica?
Moguće je zatražiti odgodu plaćanja i za shopping te revolving kartice. Plaćanje mjesečnih računa nastalih po tim karticama se također odgađa na razdoblje do tri mjeseca. Po isteku odgode plaćanja dug se podmiruje jednokratno u cijelosti.
Mjesečni računi nastali po kreditnim karticama Privredne banke Zagreb
Kojim korisnicima je dostupna ova mjera?
Ova mjera dostupna je korisnicima osobnih Mastercard i Visa charge i revolving kartica Privredne banke Zagreb. Mjera je raspoloživa svim aktivnim osnovnim korisnicima spomenutih kreditnih kartica pogođenim ekonomskim učincima COVID-19 krize, koji su redovni u podmirivanju svojih obaveza.
Što moram napraviti kako bih dobio/dobila odgodu plaćanja?
Korisnik kartice treba obrazložiti razlog traženja odgode plaćanja obveza te priložiti dokumentaciju kojom dokazuje opravdanost razloga za odgodu plaćanja obveza.
Na osnovu kojih razloga korisnik može zatražiti ovu mjeru?
Osnovni korisnik osobne kartice kao razloge za traženje odgode otplate obveze može navesti neki od sljedećih razloga:
• privremeno umanjena plaća od strane poslodavca • privremeno obustavljena isplata plaće od strane poslodavca • gubitak zaposlenja • gubitak ostalih prihoda (npr. slobodna zanimanja, obrt, prihod od iznajmljivanja i slično).
Kojim dokumentima korisnik osobne kartice može potvrditi razloge zbog kojih traži ovu mjeru?
Osnovni korisnik osobne kartice dostavlja dokaze (potvrdu poslodavca, presliku izvoda plaća i slično) iz kojih se dokazuje nemogućnost pravovremenog i potpuno urednog podmirenja troškova po kartici.
Tko sve može podnijeti zahtjev za ovu mjeru?
Za osobnu karticu zahtjev podnosi osnovni korisnik kartice.
Na koje razdoblje se odgađa plaćanje mjesečnih računa?
Plaćanje mjesečnih računa nastalih po charge kreditnim karticama PBZ-a se odgađa na razdoblje do tri mjeseca.
Mogu li za vrijeme odgode plaćanja mjesečnih računa koristiti svoju karticu i hoću li moći koristiti sve njezine funkcionalnosti/pogodnosti?
PBZ Mastercard i PBZ Visa kreditne kartice neće biti moguće koristiti za vrijeme trajanja odgode otplate obveza.
Hoćete li naplaćivati kamatu za realizaciju ove mjere ili neke druge troškove te koliko će oni iznositi?
Na odgodu plaćanja mjesečnih troškova neće biti obračunata zatezna kamata, naknada, niti bilo kakvi drugi troškovi.
Kojom dinamikom ću otplatiti dospjela potraživanja nakon što istekne odgoda plaćanja mjesečnih računa?
Kako bi olakšali otplatu dospjelih obveza, po isteku odgode plaćanja mjesečnih računa korisnicima PBZ Mastercard i PBZ Visa charge kartica bit će omogućeno podmirivanje obveza za koje je vrijedila odgoda plaćanja u tri mjesečne rate.
Potpisujem li s PBZ-om neki novi ugovor?
Sam Zahtjev za određenu mjeru predstavlja prijedlog korisnika kartice za izmjenu, odnosno produljenje obračunskog razdoblja, uz prihvat ograničenog korištenja kartice. O prihvatu izmjene/produljenja obračunskog razdoblja, odnosno odobrenju zahtjeva korisniku će biti dostavljena i pisana obavijest.
Što je s revolving karticama jesu li i one obuhvaćene ovom mjerom te koji su uvjeti za korisnike ovih kartica?
Moguće je zatražiti odgodu plaćanja i za revolving kartice. Plaćanje mjesečnih računa nastalih po revolving kreditnim karticama PBZ-a se odgađa na razdoblje do tri mjeseca. Po isteku odgode plaćanja dug se podmiruje jednokratno u cijelosti.
Prijavite se na newsletter i prvi saznajte naše akcije!
Na ovoj web stranici koristimo kolačiće (cookies) kako bismo Vam mogli ponuditi najbolje korisničko iskustvo. Kolačići se spremaju u Vaš internetski preglednik (browser) i služe tome da Vas web stranica “prepozna” kad se vratite. Istovremeno, nama (vlasnicima web stranice) pomažu da bolje razumijemo Vaše interese i potrebe i prema tome Vam pružamo kvalitetniji sadržaj.
Više informacija potražite na poveznicama Zaštita i obrada osobnih podataka te
Više o kolačićima.
Kolačićima možete upravljati kroz opcije na lijevoj strani ove aplikacije.
Strogo potrebni kolačići
Ovi kolačići potrebni su kako bi stranica funkcionirala i ne mogu biti isključeni. Obično se postavljaju kao reakcija na radnje koje ste napravili te predstavljaju zahtjev za uslugama kao što su: Postavke privatnosti, Prijava ili Popunjavanje obrazaca. Vašem pregledniku možete zadati da Vas obavijesti o korištenju ili blokira ove kolačiće, ali u tom slučaju neki dijelovi stranice neće raditi.
Kolačići izvedbe
Ovi kolačići omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvore prometa kako bismo mogli izmjeriti i poboljšati izvedbu naše web stranice. Oni nam pomažu saznati koje su stranice popularne, a koje manje popularne. Pomažu nam vidjeti kako se posjetitelji kreću na web stranici. Sve informacije koje ovi kolačići prikupljaju agregirane su i stoga anonimne. Nećemo znati kada ste posjetili našu stranicu ako ne dopustite ove kolačiće.
Molimo da uključite Nužne kolačiće kako bi mogli sačuvati vaše postavke za kolačiće izvedbe!