Često postavljana pitanja
Kako biste omogućili prihvat kartica kao sredstva plaćanja na Vašem prodajnom mjestu, potrebno je potpisati Okvirni ugovor o prihvaćanju kartica. Za detalje oko sklapanja ugovora obratite se na telefon 01/ 612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Na Nexi POS uređajima moguć je prihvat American Express, Mastercard, Maestro, Visa i UnionPay kartica.
Za prihvat kartica na Vašem internetskom prodajnom mjestu obratite se na telefon 01/612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Obročnu kupovinu bez naknade i kamata moguće je ugovoriti do 36 rata za Visa Premium kartice i Visa Inspire kartice tekućeg računa PBZ-a. Molimo kontaktirajte nas na telefon 01/612 44 99 ili e-mail: prodaja@pbzcard.hr.
Potrebno je poslati informaciju o nazivu, adresi, kontakt osobi i telefonu prodajnog mjesta koje želite prijaviti/odjaviti u Nexi Croatia, na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com te u PBZ Card na: prodaja@pbzcard.hr.
Svi POS uređaji koje instaliramo na prodajnim mjestima podržavaju beskontaktno plaćanje. Raspolažemo fiksnim, mobilnim i WI-FI POS uređajima. Vaš zahtjev za instalaciju uređaja možete poslati na prodaja@pbzcard.hr. Ovisno o vrsti djelatnosti i Vašim poslovnim potrebama dodijelit će Vam se odgovarajući tip uređaja.
Svoj pisani zahtjev s opisom funkcionalnosti koja Vam je potrebna dostavite na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com. Razmotrit ćemo Vaš zahtjev za dodjeljivanjem dodatnih funkcionalnosti na POS uređaju u najkraćem mogućem roku.
Probleme s radom POS uređaja potrebno je prijaviti tehničkoj službi Payten na telefon 01/296 02 02.
Za autorizaciju utroška kontaktirajte Odjel autorizacija na broj 01/612 44 00.
Ako sumnjate da Vam je prezentirana nevažeća kartica, obavezno se obratite Odjelu autorizacija na broj 01/612 44 00.
Za narudžbu materijala molimo Vas obratite se na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com.
Promjene podataka možete provesti putem Business Account online aplikacije ili možete poslati u obliku pisane obavijesti na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com.
Pisanu obavijest o promjeni vlasnika tvrtke/obrta dostavite nam na e-mail prodaja@pbzcard.hr ili na telefon 01/612 44 99 nakon čega će Vas kontaktirati djelatnici kako biste sklopili novi ugovor.
Sav promet realiziran na Vašim prodajnim mjestima možete pratiti putem Business Account usluge koja omogućava pregled realiziranog prometa, datume dospijeća otvorenih stavaka te uplate temeljem prihvata kartica na Vaš IBAN račun.
Sve informacije o uplatama utrošaka po karticama na Vašem prodajnom mjestu možete provjeriti na Business Account online usluzi ili kontaktirajte Nexi Croatia na telefon 01/ 612 44 33 ili e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
Informacija o novom transakcijskom računu šalje se u obliku pisane obavijesti u Nexi Croatia na e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
U spomenutom slučaju pošaljite Zahtjev za ispravkom transakcije s detaljima terećenja u Nexi Croatia, na e-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com.
Specifikaciju prometa možete u bilo kojem trenutku preuzeti na Business Account online portalu.
To je besplatna online usluga koja omogućuje jedinstveni uvid u poslovne podatke i kartične transakcije svih prodajnih mjesta tvrtke/obrta poslovnog partnera po American Express, Mastercard, Maestro, Visa i UnionPay karticama.
Business Account omogućava jednostavan i praktičan pristup Vašim poslovnim podacima (kartične transakcije), dostupna je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Također, nudi pristup Vašem korisničkom računu od strane više poslovnih korisnika, prethodno odobrenih od strane vlasnika tvrtke.
Kako biste aktivirali uslugu, potrebno je ispuniti zahtjev za registraciju.
Ispunjeni obrazac potrebno je dostaviti na e-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com, a original poštom na adresu Nexi Croatia d.o.o., Radnička cesta 50, Zagreb.
Zahtjev za promjenu lozinke dostavite na e-mail adresu info.prodajnamjesta@nexigroup.com.