Često postavljana pitanja
Osnovni preduvjeti za odobrenje Premium Visa osobne kartice su:
- punoljetnost osobe za koju se traži osnovna Premium Visa osobna kartica (dodatni korisnici stariji od 16 godina za odobravanje dodatne kartice)
 - hrvatsko državljanstvo i prijavljeno prebivalište u Republici Hrvatskoj
 - prijavljen boravak u Republici Hrvatskoj koji vrijedi više od šest mjeseci
 - redovna primanja (osobni dohodak, mirovina….) u nekoj od hrvatskih banaka.
 
Sve pristupnice za Premium Visa kartice možete pronaći ovdje. Pristupnicu možete dobiti i u svim poslovnicama Privredne banke Zagreb d.d., a možemo Vam je poslati i na Vašu adresu.
Uz popunjenu i potpisanu pristupnicu (u originalu) potrebno je dostaviti i dodatnu dokumentaciju, presliku osobnog dokumenta i potvrdu o primanjima. Kompletnu dokumentaciju pošaljite poštom na našu adresu (PBZ Card d.o.o., Radnička cesta 44, 10000 Zagreb) ili dostavite u najbližu poslovnicu Privredne banke Zagreb d.d.
Želite li da nekom članu Vaše uže obitelji (uključujući i maloljetnu osobu koja je navršila 16 godina) izdamo dodatnu karticu, trebate popuniti odgovarajuću pristupnicu za dodatnog korisnika. Uz popunjenu i potpisanu pristupnicu (u originalu) potrebno je dostaviti i dodatnu dokumentaciju koja je navedena na pristupnici.
Za dodatne informacije obratite nam se putem Pitajte nas! ili na telefon Kontakt centra 01/ 612 44 22.
Osnovni uvjet za izdavanje Premium Visa poslovnih kartica je uspješno poslovanje tvrtke minimalno šest mjeseci.
Uz popunjenu i potpisanu pristupnicu potrebno je priložiti sljedeće dokumente:
- originalni BON2/SOL2 ne stariji od mjesec dana za razdoblje zadnjih 30 dana•
 - presliku Osnivačkog akta / Društvenog ugovora s važećim dopunama
 - za obrtnike je potrebna i preslika obrtnice
 - presliku osobnog dokumenta osoba za koje se traži kartica
 - presliku osobnog dokumenta osoba ovlaštenih za zastupanje i vlasnika tvrtke
 - vlasničku strukturu / organigram.
 
Ako ispunjavate uvjete za izdavanje kartice, prije samog izdavanja kartice od Vas ćemo zatražiti i bjanko zadužnicu.
Naknade za Premium Visa osobne i poslovne kartice navedene su u važećim cjenicima za osobne i poslovne kartice.
Karticu možete samostalno blokirati putem MyWay mobilne aplikacije kako biste spriječili neovlašteno korištenje. Ako karticu naknadno pronađete, možete je ponovno aktivirati na isti način.
U slučaju da je kartica ukradena ili nepovratno izgubljena potrebno je:
- prijaviti gubitak ili krađu kartice na e-mail adresu blokada.kartica@pbzcard.hr
 - prijaviti gubitak ili krađu kartice na broj 01/ 612 44 22 koji je dostupan 24 sata dnevno
 - popuniti obrazac na sljedećoj poveznici: Izgubljena / ukradena / blokirana kartica (u slučaju da nas niste u mogućnosti kontaktirati telefonski ili e-mailom).
 
Novu karticu ćemo Vam izdati u najkraćem mogućem roku. Ako ste korisnik MyWay aplikacije ili PBZ digitalnog bankarstva, novi PIN bit će Vam biti dostupan unutar spomenutih aplikacija. Ako ne koristite navedene aplikacije, PIN će biti dostavljen na Vašu adresu stanovanja.
Uvid u PIN Premium Visa kartice dostupan je u MyWay mobilnoj aplikaciji te PBZ korisnicima u PBZ mobilnoj aplikaciji.
U slučaju da ipak želite da PIN ponovno izdamo i dostavimo na Vašu adresu papirnatu verziju, dovoljno je da to zatražite:
- putem WEB forme na poveznici Ponovno izdavanje PIN-a ili
 - pozivom na broj 01/612 44 22.
 
Naknada za izradu novog PIN-a obračunat će se prema važećim cjenicima za osobne i poslovne kartice.
Ako imate potrebu za korištenjem kartice koje odstupa od dosadašnjeg uobičajenog načina korištenja, potrošnju možete najaviti:
- popunjavanjem web forme na sljedećoj poveznici Najava-potrošnje
 - pozivom na broj Kontakt centra: 01/612 44 22 (odabirom broja 2 za najavu troškova i obročnu otplatu).
 
U svrhu procjene odobrenja potrošnje i procjene rizika PBZ Card sagledava sljedeće okolnosti:
- visinu redovnih primanja prema podacima koje je korisnik zadnje dostavio
 - povijest potrošnje
 - učestalost korištenja kartice/a
 - uobičajenu visinu i način potrošnje
 - urednost u podmirivanju obveza.
 
Ako u zadnje dvije godine niste poslali ažurirane financijske podatke, molimo da u svome zahtjevu priložite zadnju platnu listu.
Nužan uvjet za nesmetano odobrenje potrošnje je uredno poslovanje po izdanim proizvodima kao i uredno podmirenje računa. Dodatne informacije potražite i pod Najava potrošnje. Trebate li dodatna objašnjenja javite se u Kontakt centar, na broj 01/612 44 22.
Putem IVR usluge na broju 01/612 44 22 dostupne su sljedeće opcije:
- Tipka 1: stanje računa, Premium Rewards bodova, provjera uplate, pregled nefakturiranih troškova i raspoloživog iznosa gotovine
 - Tipka 2: najava troškova i obročne otplate
 - Tipka 3: MyWay aplikacija
 - Tipka 4: prijepis posljednjeg računa ili upit u vezi računa
 - Tipka 5: dogovor oko otplate nepodmirenih troškova. Ili dogovor oko podmirenja dugovanja.
 
Račune Premium Visa kartica možete podmirivati:
- putem SEPA izravnog terećenja Vašeg PBZ tekućeg računa bez naknade. SEPA izravno terećenje je dostupno i korisnicima drugih banaka (uz naknadu), a ugovara se u poslovnicama Privredne banke Zagreb
 - uplatom u poslovnicama Privredne banke Zagreb
 - uplatom putem PBZ digitalnog bankarstva
 - uplatom u svim ostalim bankama, poslovnicama Hrvatske pošte, podružnicama FINA-e
 - Za korisnike poslovnih kartica plaćanje se u pravilu obavlja bankovnom uplatom (nalog za bezgotovinski prijenos s računa na račun, opća uplatnica ili Internet bankarstvo). Postoji mogućnost plaćanja i putem asignacije i cesije.
 
Za plaćanje računa Premium Visa kartica iz inozemstva potrebno je navesti ove podatke:
- Naziv korisnika: PBZ Card d.o.o.
 - Podaci o plaćanju: ime i prezime uplatitelja i broj Premium Visa kartice
 - IBAN: HR6523400091100163456
 - Swift: PBZGHR2X
 
Korisnik kartice može izvršiti uplatu iz inozemstva u bilo kojoj konvertibilnoj valuti, a uplata će se knjižiti na karticu u protuvrijednosti u eurima po kupovnom tečaju PBZ-a za devize, na dan uplate deviza na račun PBZ Carda.
U slučaju da se uplata iz inozemstva vrši u valuti EUR, uplata će se na karticu knjižiti bez konverzije.
Stanje po kartici, koje uključuje iznos fakturiranih troškova s datumom dospijeća, iznos nefakturiranih troškova, iznos gotovog novca raspoloživog za korištenje kao i stanje Premium Rewards bodova dostupni su:
- na MyWay aplikaciji (web i mobilnoj verziji)
 - na PBZ digitalnom bankarstvu
 - pozivom na broj 01/612 44 22 (govorni automat, odabirom broja 1, unosom broja
 - kartice i ponovnim odabirom broja 1)
 - putem web forme na poveznici: Stanje po kartici.
 
U slučaju da niste primili mjesečni račun, možete ga:
- pronaći u PDF formatu u MyWay web aplikaciji
 - zatražiti putem web forme na poveznici Dostava izvatka (računa)
 - zatražiti pozivom u Kontakt centar na broj 01/612 44 22, odabirom broja 4 na govornom automatu.
 
E-račun je digitalna usluga PBZ Carda kojom korisnik umjesto papirnatih računa/izvadaka poštom za odabranu karticu ili kartice dobiva račun/izvadak na prijavljenu adresu elektroničke pošte (e-mail).
Usluga E-račun dostupna je, bez posebne naknade, osnovnim korisnicima osobnih kartica i poslovnim subjektima korisnicima poslovnih kartica izdavatelja PBZ Carda.
Uslugu E-račun moguće je aktivirati:
- unutar MyWay mobilne i MyWay web aplikacije - korisnici osobnih kartica
 - prilikom ispunjavanja pristupnice za osobne kartice u kategoriji "dostava računa",
 - odabirom opcije E-mail (E-račun)
 - pozivom na broj 01/ 612 44 22 - korisnici osobnih kartica
 - popunjavanjem online obrasca – korisnici osobnih kartica i poslovni subjekti korisnici poslovnih kartica.
 
Sadržaj E-računa u potpunosti je istovjetan računu/izvatku u papirnatom obliku.
MyWay je besplatna usluga za korisnike Premium Visa kartica s nizom funkcionalnosti kao što su uvid u troškove, uplate, pregled računa, pregled stanja Premium Rewards bodova, a dostupna je kao:
•    MyWay mobilna aplikacija
•    MyWay web aplikacija.
Prilikom kupnje Premium Visa karticama na online prodajnim mjestima koja su u 3-D Secure programu sigurne online kupnje potvrđujete svoj identitet izdavatelju kartice pomoću push notifikacije na ekranu svog mobilnog uređaja.
Više o načinima potvrde online kupnji pogledajte na: MyWay.
Ako ste uočili trošak po svojoj Premium Visa kartici koji ne prepoznajete, potrebno je to odmah javiti na broj 01/612 44 22 ili broj 01/612 42 42, kako bismo blokirali Vašu karticu i spriječili daljnje neželjene troškove.
U slučaju da niste u mogućnosti kontaktirati nas telefonom, pošaljite e-mail na blokada.kartica@pbzcard.hr ili popunite web formu na sljedećoj poveznici: Neautorizirani/nepoznati trošak.
Preračun iznosa transakcija iniciranih u stranoj valuti koja je uključena u tečajnu listu Privredne banke Zagreb d.d. (dalje u tekstu: Banka) za kartične transakcije u euro (EUR) provodi se primjenom prodajnog tečaja za devize iste tečajne liste na dan obrade transakcije u sustavu PBZ Carda.
Za transakcije inicirane u ostalim valutama PBZ Card preuzima iznos u eurima (EUR) izračunat od strane Visa kartične platne sheme primjenom Visa tečaja na dan obrade transakcije u sustavu kartične platne sheme.
Sve informacije vezane uz iskazivanje marži pri preračunu valuta možete pronaći na sljedećoj poveznici: Preračun iznosa transakcije u stranoj valuti
Kako bismo Vam mogli izdati karticu s novim prezimenom, potrebno je putem web forme na poveznici Zamjenska kartica, ili poštom na našu adresu PBZ Card, Radnička 44, 10000 Zagreb dostaviti:
- fotografiju/scan dokumenta koji potvrđuje promjenu prezimena (vjenčani list, preslika osobne iskaznice...)
 - fotografiju/scan prerezane kartice.
 
Naknada za izradu zamjenske kartice propisana je važećim Cjenikom za osobne i Cjenikom za poslovne kartice.
Adresu stanovanja i/ili broj kontakt telefona možete promijeniti:
- popunjavanjem obrasca na poveznici: Promjena kontakt podataka
 - koristeći MyWay web uslugu (promjena osobnih podataka) ili
 - pozivom u Kontakt centar (01/612 44 22).
 
Promjenu adrese može zatražiti samo osnovni korisnik kartice.
Svi odštetni zahtjevi podnose se direktno osiguravatelju.
Osiguratelj:
UNIQA osiguranje d.d.
Kontakt telefon: 01/6324 200
e-mail: prijava.stete@uniqa.hr 
- Osiguranje od posljedica nesretnog slučaja (nezgode) Saznajte više!
 - Putno osiguranje Saznajte više!
 
- Za sporni trošak po Premium Visa kartici reklamaciju možete podnijeti koristeći ponuđeni obrazac na sljedećoj poveznici: Reklamacija troška
VAŽNO: Reklamacije troškova realiziranih bez prisustva kartice (internetska plaćanja, telefonska ili e-mail narudžba) rješavate kontaktirajući prodajno mjesto, uključujući i eventualni zahtjev za povrat naplaćenih troškova. Ako s prodajnim mjestom ne uspijete riješiti reklamaciju, dostavite nam svu relevantnu dokumentaciju (pisana korespondencija s prodajnim mjestom, zahtjev za povratom i dr.) kako bismo proanalizirali reklamaciju i mogućnosti njezinog rješavanja. - Za reklamaciju spornih troškova po Premium Visa kartici možete se obratiti i na telefon 01/ 612 44 22
 
Premium Visa Prepaid kartica dodatna je pogodnost koju mogu zatražiti korisnici Premium Visa Gold, Premium Visa Platinum i Premium Visa Infinite kartica.
Visa Prepaid kartica idealna je za:
- kontrolu troškova – plaćanje Prepaid karticom moguće je do visine uplaćenog iznosa na kartici
 - još sigurnije online kupnje i kupnje u inozemstvu
 - svakodnevna plaćanja na više od 91 milijun prodajnih mjesta u Hrvatskoj i u svijetu.
 
Trebate u MyWay aplikaciji odabrati „Zahtjev za izradu Premium Visa Prepaid kartice“ i kartica će za nekoliko dana stići na Vašu adresu. PIN za karticu dostupan je u MyWay aplikaciji.
Uplata na Premium Visa Prepaid karticu obavlja se u MyWay aplikaciji prijenosom sredstava s osnovne kartice.
Iznos naknade za izdavanje Premium Visa Prepaid kartice možete provjeriti u važećem Cjeniku PBZ Carda.
Ako ste korisnik Premium Visa Infinite, Premium Visa Platinum, Premium Visa Gold i Visa Business Platinum kartice, uspješnu i sigurnu kupnju možete obaviti i putem mobitela.
- Google Pay - Saznajte više
 - Apple Pay - Saznajte više
 
Preplaćeni iznos umanjit će nove, neplaćene troškove po Vašoj Premium Visa kartici.
Ako ipak želite da Vam izvršimo povrat preplaćenog iznosa, koji premašuje Vaše dospjelo dugovanje i evidentiran je kao preplata po Vašoj Premium Visa kartici, potrebno je: 
- popuniti obrazac putem web forme na poveznici: Povrat sredstava u kojoj ćete navesti iznos koji želite da Vam bude vraćen i IBAN uplatitelja ili
 - nas kontaktirati na broj telefona 01/ 612 44 22.
 
Postojeća Premium Visa kartice važeća je do zadnjeg dana u mjesecu koji je naznačen na kartici. Prije isteka važeće kartice, novu karticu poslat ćemo na adresu zabilježenu u našem sustavu (ako ste dodatni korisnik kartice, Vašu karticu poslat ćemo na adresu osnovnog korisnika).
PIN Vaše kartice ostaje nepromijenjen i dostupan Vam je unutar MyWay aplikacije te, ako ste klijent Privredne banke Zagreb i korisnik PBZ digitalnog bankarstva, i unutar aplikacije mobilnog bankarstva.
Za aktivaciju nove kartice prvu transakciju potrebno je napraviti na bankomatu ili prodajnom mjestu umetanjem kartice u POS uređaj uz unošenje PIN-a.
Odlučite li se za prijevremenu (jednokratnu) otplatu rata ili kredita realiziranih po Vašoj Premium Visa kartici, nećete platiti nikakvu naknadu.
Kod prijevremene otplate rata (obročne kupnje) potrebno je popuniti obrazac na sljedećoj poveznici: Prijevremena otplata rata.
U prvom sljedećem izvatku bit će Vam fakturiran preostali neotplaćeni iznos rata.
Ako želite prijevremeno otplatiti potrošački i/ili gotovinski kredit, molimo da prvo izvršite uplatu preostalog dijela glavnice kredita, a nakon toga popunite niže ponuđeni obrazac na sljedećoj poveznici: Prijevremena otplata kredita i priložite potvrdu o uplati.
Zahtjev za prijevremenu otplatu možete poslati i na našu adresu: PBZ Card, Radnička 44, 10000 Zagreb.
Premium Rewards je program nagrađivanja potrošnje i plaćanja računa u dospijeću za korisnike Premium Visa kartica uz godišnju naknadu za sudjelovanje u programu prema cjenicima za osobne i poslovne kartice. Prva godina sudjelovanja u programu je besplatna.
Nagradne bodove sakupljate korištenjem Premium Visa kartice. Vaše uplate u dospijeću za potrošnju na prodajnim mjestima nagrađujemo bodovima u omjeru 0,13 eura = 1 bod.
Rok iskoristivosti bodova i početak primjene odredbi o roku iskoristivosti bodova:
- Svaki bod vrijedi tri godine od datuma kada je pripisan.
 - Po isteku navedenog roka bodove nije moguće koristiti te će biti trajno izbrisani.
 - Bodovi pripisani do (uključujući) 31. srpnja 2025. godine iskoristivi su do (uključujući) 31. srpnja 2028. godine, neovisno kad su pripisani.
 - Bodovi pripisani od 1. kolovoza 2025. godine iskoristivi su u roku od tri godine od mjeseca u kojem su pripisani.
 - Od 1. kolovoza 2027. godine informacije o bodovima čiji rok iskoristivosti najprije ističe (31. srpnja 2028. godine) bit će dostupne osnovnom sudioniku Premium Rewards programa putem MyWay mobilne i MyWay web aplikacije, kao i na redovnom mjesečnom računu/izvatku svake kar¬tice koja sudjeluje u Premium Rewards programu te putem naših komunikacijskih kanala.
 - Od 1. kolovoza 2028. godine osnovnom sudioniku Premium Rewards programa bit će dostupna informacija o broju bodova kojima rok iskoristivosti ističe u sljedećem kalendarskom mjese¬cu i to putem MyWay mobilne i MyWay web aplikacije, kao i na redovnom mjesečnom računu/izvatku svake osnovne kartice koja sudjeluje u Premium Rewards programu.
 
Nagradne bodove možete iskoristiti za plaćanje na prodajnim mjestima koja prihvaćaju Premium Rewards karticu, pretplate na časopise, darove s Premium Rewards znakom, donacije u dobrotvorne svrhe te plaćanje članarine za Premium Visa kartice.
Napomena: bodovi se ne sakupljaju za troškove nastale u trgovinama naftnih derivata, za sudjelovanje u igrama na sreću (lutrijske igre te igre klađenja, u casinima i na automatima), troškove koji su nastali radi isplate gotovog novca i gotovinskih kredita, uplate u korist drugih platnih instrumenata, plaćanje naknada koje se naplaćuju u skladu s Cjenikom PBZ Carda te kamate (ugovorene i zakonske).
Miles & More je program skupljanja milja dostupan putem Visa Croatia Airlines revolving i Visa Gold Croatia Airlines kartice. Vaše uplate u dospijeću za potrošnju na prodajnim mjestima nagrađujemo miljama, a novi korisnici dobivaju i milje dobrodošlice.
Kod Miles & More partnera sakupljene milje možete zamijeniti za zrakoplovne karte mnogih zrakoplovnih kompanija, smještaj u hotelima ili rent-a-car uslugu.
Sve Miles & More nagradne milje vrijedit će neograničeno dugo ako kreditnu karticu posjedujete najmanje tri mjeseca i ako mjesečnom potrošnjom osigurate barem jednu milju. 
Visa Croatia Airlines revolving:
Koristeći Standard revolving karticu, za svakih potrošenih 1,40 eura plaćenih u dospijeću osvojit ćete jednu nagradnu milju. Ako postanete korisnik Premium revolving kartice, do nagrada ćete stići još brže. Jednu nagradnu milju osvojit ćete za svakih potrošenih 1,20 eura plaćenih u dospijeću. Nagradne milje na osnovi potrošnje bilježit će se po svakom evidentiranom računu plaćenom u dospijeću.
Visa Gold Croatia Airlines kartice:
Koristeći Visa Gold Croatia Airlines kartice, za svaki potrošeni 1,00 euro dobit ćete jednu Miles & More nagradnu milju. Nagradne milje na osnovi potrošnje bilježit će se po svakom evidentiranom računu plaćenom u dospijeću.
Napomena: Prema Pravilima i uvjetima Miles & More programa u obračun nagradnih Miles & More milja je uključena samo potrošnja osnovnog korisnika kartice. Pravila pogledajte na https://www.croatiaairlines.com/hr/Miles-and-More
Za više pitanja o Miles & More programu posjetite www.croatiaairlines.com ili se obratite na telefon 072/220 220.
PBZ Card je kao institucija za elektronički novac, a u skladu s člankom 9., stavkom 2. Zakona o sprječavanju pranja novca i financiranja terorizma (u daljnjem tekstu: Zakon), obveznik primjene istog Zakona. U skladu s člankom 15. navedenog Zakona, PBZ Card obvezan je provoditi mjere, radnje i postupke propisane Zakonom, odnosno provoditi dubinsku analizu svojih korisnika. Dubinska analiza provodi se prilikom uspostavljanja poslovnog odnosa kao i tijekom trajanja poslovnog odnosa, a uključuje i kontrolu transakcija koje korisnik obavlja tijekom poslovnoga odnosa.
Stoga, u svrhu ispunjenja zakonske obveze PBZ Carda bit ćete, ako svoje podatke niste već ranije ažurirali, zatraženi periodično ažurirati svoje podatke kroz ispunjavanje Upitnika i dostavu potrebnih isprava:
- preslike obje strane važeće osobne iskaznice (odnosno preslike obje strane važeće dozvole boravka i putovnice ako niste državljanin Republike Hrvatske)- preslike platne liste/obavijesti o mirovinskim primanjima/drugom izvoru prihoda (ne starije od 3 mjeseca) i
 - upitnik za politički izložene osobe, ako ste se izjasnili kao politički izložena osoba.
 
PBZ Card obvezan je, u skladu s čl. 20. Zakona, pri obavljanju dubinske analize korisnika prikupiti sljedeće podatke za fizičku osobu: ime i prezime, prebivalište, dan, mjesec i godinu rođenja, identifikacijski broj, naziv i broj identifikacijske isprave, naziv i državu izdavatelja te državljanstvo ili državljanstva.
Također, u skladu s čl. 79. Zakona dokumentacija koja je prikupljena mora sadržavati između ostalog i dokumentaciju na temelju koje je utvrđen identitet stranke (preslika službenoga osobnog dokumenta…).
U skladu s navedenim PBZ Card obvezan je prikupiti presliku Vašeg službenog osobnog dokumenta (važeće osobne iskaznice, odnosno važeće dozvole boravka i putovnice ako niste državljanin Republike Hrvatske ) u svrhu ispunjenja svoje zakonske obveze.
U sklopu mjera stalnog praćenja poslovnog odnosa sa svim korisnicima, PBZ Card je obavezan provjeravati usklađenost izvora sredstava. Navedena obaveza proizlazi iz čl. 15. Zakona, prema kojem je PBZ Card obavezan stalno pratiti poslovni odnos, uključujući i kontrolu transakcija koje korisnik kartice obavlja tijekom poslovnog odnosa. Na taj način se osigurava da su obavljene transakcije u skladu sa saznanjima o korisniku, poslovnom profilu, profilu rizika, uključujući prema potrebi i podatke o izvoru sredstava. Pritom dokumentacija i podaci kojima PBZ Card raspolaže moraju u svakom trenutku biti ažurni.
Preslika platne liste/obavijesti o mirovinskim primanjima/drugom izvoru prihoda, a ovisno o vrsti zaposlenja ili drugih prihoda korisnika, predstavlja vjerodostojan, odgovarajući i ažuran dokument na temelju kojeg se može potvrditi izvor Vaših sredstava iz pouzdanog i neovisnog izvora. Iz preslike platne liste/obavijesti o mirovinskim primanjima/drugom izvoru prihoda mora biti vidljiv podatak o datumu izdavanja/važenja isprave, podatak o poslodavcu, ako je primjenjivo, te podatak o visini primanja, odnosno prihoda. Ostale podatke sadržane u predmetnoj dokumentaciji slobodni ste zamaskirati te ćemo predmetnu dokumentaciju prihvatiti u takvom obliku.
PBZ Card je korisnik OSR sustava HROK-a te jedna od institucija koje sudjeluju u razmjeni podataka. Podaci se dostavljaju u OSR sustav u skladu s definicijom HROK-a, mjesečno sa stanjem na zadnji dan prethodnog mjeseca za svaku karticu koju određena osoba koristi. PBZ Card nije u mogućnosti promijeniti bilo koji podatak koji je točan.
Podaci se u OSR sustavu čuvaju 4 (četiri) godine od trenutka zatvaranja kartice i/ili otplate dugovanja bilo da je u potpunosti podmirena ili je zatvorena na drugi način.
Izvršavanjem svojih financijskih obveza na vrijeme osiguravate status urednog korisnika i pravo na korištenje brojnih pogodnosti i usluga PBZ Carda i PBZ grupe. Više informacija na poveznici.
Karticu možete samostalno blokirati putem mobilne aplikacije PBZ digitalnog bankarstva kako biste spriječili neovlašteno korištenje. Ako karticu naknadno pronađete, možete je ponovno aktivirati na isti način.
U slučaju da je kartica ukradena ili nepovratno izgubljena potrebno je:
•    prijaviti gubitak ili krađu kartice na e-mail adresu blokada.kartica@pbzcard.hr  
•    prijaviti gubitak ili krađu kartice na broj 01/ 4891 333 koji je dostupan 24 sata dnevno
•    popuniti obrazac na sljedećoj poveznici: Izgubljena / ukradena / blokirana kartica (u slučaju da nas niste u mogućnosti kontaktirati telefonski ili e-mailom).
Novu karticu ćemo Vam izdati u najkraćem mogućem roku.
Ako ste korisnik PBZ digitalnog bankarstva, novi PIN bit će Vam dostupan unutar ove aplikacije. Ako ne koristite navedenu aplikaciju, PIN će biti dostavljen na Vašu adresu stanovanja.
Ako postoji potreba za reklamacijom određene transakcije obavljene karticom, trebate u PBZ poslovnici popuniti i potpisati „Zahtjev za provjeru platne transakcije.“
Stanje po Mastercard ili Visa kreditnoj kartici, koje uključuje iznos fakturiranih troškova s datumom dospijeća, datumom dospijeća sljedeće fakture te neiskorišteni iznos limita raspoloživog za korištenje, dostupno je :
- na PBZ digitalnom bankarstvu
 - pozivom na broj 01/4891 333 (govorni automat, odabirom broja 1, unosom broja kartice).
 
U ovom trenutku ne postoji mogućnost obročnog plaćanja putem Mastercard ili Visa kreditne kartice.
Za sada je po Mastercard i Visa kreditnim karticama moguće slanje izvadaka samo putem pošte.
Ako ste korisnik Visa Inspire kartice, uspješnu i sigurnu kupnju možete obaviti i putem mobitela aktivacijom Google Pay usluge - saznajte više.
Ako ste korisnik Visa Inspire ili PBZ Mastercard kartice, uspješnu i sigurnu kupnju možete obaviti i putem mobitela aktivacijom Apple Pay usluge - saznajte više
Privredna banka Zagreb uvela je slanje kartica fizičkih i pravnih osoba izravno na kućne adrese korisnika (putem Hrvatske pošte, obična pošiljka).
Ako ste korisnik usluge PBZ digitalno bankarstvo, PIN svoje kartice možete provjeriti u svakom trenutku u mobilnoj aplikaciji. Saznajte kako.
Ako niste korisnik usluge, debitnu ili kreditnu karticu preuzet ćete u odabranoj PBZ poslovnici, a PIN će Vam biti dostavljen poštom na kućnu adresu.
Više informacija o dostavi kartica i PIN-ova možete saznati pozivom na broj 0800 365 365 te na govornom automatu odabirom tipke 1.