PBZ Card dobitnik Best in Customer Service Award – prve nagrade u Hrvatskoj za izvrsnost usluge
Best in Customer Service Award nova je inicijativa na našem tržištu koja prepoznaje izvrsnost uslužne djelatnosti, a koju je razvila Vita komunikacije - agencija za marketinški menadžment i savjetovanje u uslužnoj djelatnost. Projekt se odvija u suradnji s Američkom visokom školom za menadžment i tehnologiju te pod pokroviteljstvom Američke gospodarske komore u Hrvatskoj. U Best in Customer Service Award mogu sudjelovati sve tvrtke čija se glavna uprava ili podružnica nalaze u Hrvatskoj, a tvrtke-natjecatelji ocjenjivane su u pet kategorija: vodstvo i kreativnost; kultura uslužnosti; pozicioniranje usluga; upravljanje odnosima s klijentima i stjecanje ponovnog povjerenja klijenata.
Ono što ovu nagradu čini posebno vrijednom je da u njoj sudjeluju i zaposlenici tvrtke. Tako su tvrtke trebale podijeliti upitnike svojim zaposlenicima, a konačnu odluku donijeli su predizborni te savjetodavni odbor na čelu s Donom Hudspethom, dekanom Američke visoke škole za menadžment i tehnologiju u Dubrovniku.
"PBZ Card je već osvojio brojne međunarodne nagrade za iznimnu kvalitetu usluge našim korisnicima i prodajnim mjestima, a koje se dodjeljuju u konkurenciji od više od 120 franšiznih partnera American Expressa u svijetu. Međutim, ova nagrada nam je osobito bitna budući da je riječ o domaćoj nagradi te ona potvrđuje da je hrvatsko tržište, a gdje su naši korisnici i poslovni partneri, prepoznali izvrsnost našeg poslovanja te vrhunsku kvalitetnu naše usluge", ističe Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda.
Svoju dugogodišnju uspješnost PBZ Card izgrađuje na sustavnom i cjelovitom primjenjivanju "kulture uslužnosti", na kojoj počiva cjelokupno poslovanje: od kreiranja strategije, poslovnih procesa, organizacijske strukture, edukacije zaposlenika, razvoja i pozicioniranja proizvoda do samog odnosa s klijentima i drugo.
"Ono što nas izdvaja na tržištu je sveobuhvatan pristup "kulturi uslužnosti" a što potvrđuje vrlo duga tradicija te razvijeni procesi ponovnog zadobivanja povjerenja klijenata, što je još jedna potvrda važnosti i individualnog pristupa svakom pojedinom korisniku. Rezultat takvog sustava je rješavanje raznih zahtjeva korisnika, u pravilu, unutar 24 sata, viša razina zadovoljstva korisnika, razvoj dugoročnih odnosa te povećanje broja korisnika. Drago nam je da je to prepoznato i od programa Best in Customer Service Award", zaključuje Blažić.