Skok na sadržaj

Dodijeljene nagrade Gastrofej 2013.

Zagreb, 22. studenoga 2013.  -   Zagrebački restoran Tač i restoran Plavi podrum iz Voloskog dobitnici su nagrade Gastrofej 2013. za najbolje poslovne restorane u Zagrebu, odnosno Hrvatskoj. Nagradu je organizirao Poslovni dnevnik, u suradnji s PBZ Cardom, koji već drugu godinu za redom ovaj projekt podupire s American Express brendom.

Za razliku od prošlogodišnjeg Gastrofeja kada se birao samo najbolji poslovni restoran u Zagrebu, nagrada je ove godine proširena na cijelu Hrvatsku. U konkurenciji su sudjelovali ponajbolji hrvatski restorani, a u uži izbor ušlo je 32 finalista - 12 u Zagrebu te 20 u ostatku Hrvatske. Povjerenstvo je više od tri mjeseca obilazio odabrane restorane u većim hrvatskim gradovima te s jednom do pet zvjezdica ocjenjivao hranu, izbor vina, ambijent, lokaciju te brzinu i kvalitetu usluge. Najbolji restorani uspjeli su spojiti sve te ugostiteljske vrline, a istodobno su zadovoljili zahtjevne kriterije koji ih čine i poslovnima. Povjerenstvo je na koncu dao svoj opći dojam o restoranima, a oni s najviše zvjezdica zaslužili su nagradu Gastrofej 2013. u svojoj kategoriji.

"Ove godine imali smo još teži zadatak nego prošle. Odlučivale su zaista nijanse. Zbir ocjena  razlikuje se tek u decimalama. Jedan je pobjednik u Zagrebu, jedan u ostatku Hrvatske, a svi ostali su drugi. Cijela akcija Poslovnog dnevnika i njegovih partnera je pokazala da je stupanj hrvatske gastronomije u najosjetljivijem dijelu, a to je poslovna gastronomija, na vrlo visokom nivou", poručio je Veljko Barbieri.

U uži izbor najboljih restorana ušli su još Academia, Apetit City, Bota Šare Mali Ston, Bruna, Burin, Dubravkin put, Foša, Galija, Gašpar, Gračanka-Kamanjo, Kadena, Karlo, Kod Ruže, Kod Špilje, Korana, Korkyra, Kormoran, Kottni, Kukuriku, Lamut, Lido, Mala hiža, Milan, Nautika, Noštromo, Oliva, Stari Puntijar, Tratoria al Pittor, Zlatne gorice te Zlatna ribica.

Nagradu Gastrofej PBZ Card podupire od njezinog prvog izdanja 2012. godine. Govoreći o sudjelovanju PBZ Carda u ovom projektu, predsjednik Uprave Mislav Blažić istaknuo je kako su brojni razlozi zbog kojih je PBZ Card s American Express brendom i ove godine odlučio podržati Gastrofej. "Među razlozima svakako treba istaknuti činjenicu da je i ove godine Gastrofej okupio restorane s dugom, bogatom tradicijom koji su se već dokazali u vrhunskoj kvaliteti. Stoga ne čudi da PBZ Card, s American Express brend, koji je također sinonim za kvalitetu i bogatu tradiciju, ali u kartičarstvu, podupire ovaj projekt. Osim toga, iako je danas plaćanje karticama prisutno za najrazličitije kupnje od onih manjih, svakodnevnih do onih većih, poseban, važan segment u kartičnom plaćanju kako danas tako i prije činili su restorani i ugostiteljski segment. Naime, upravo uz restorane koji pripadaju tzv. Travel & Entertainment segmentu, a kojeg čine putovanja, hoteli, restorani, razni zabavni sadržaji,  vežu se počeci kartičnog načina plaćanja", zaključio je Blažić.

Postavke pristupačnosti