O NAMA IZDAVANJE KARTICA PRIHVAĆANJE KARTICA POGODNOSTI PUTOVANJA NEKRETNINE SIGURNOST PODRŠKA UVJETI POSLOVANJA KONTAKTI
MyWay PBZ Card Business Account

Poslovna suradnja i prihvaćanje kartica

Poslovna suradnja

Od 1. ožujka 2023., zajedno s našim strateškim partnerom Nexi Croatijom d.o.o., i dalje smo tu za vas.

Ugovaranje prihvaćanja

Digitalna Hrvatska

Počnite prihvaćati kartična plaćanja i tako razvijte svoje poslovanje, povećajte promet i pružite učinkovitiju uslugu s manje rizika.

PBZ Card SoftPOS aplikacija

Pretvorite svoj mobilni telefon ili drugi pametni uređaj u POS terminal uz PBZ Card SoftPOS aplikaciju.

PBZ Card d.o.o. i Nexi Croatia d.o.o. udružili su snage i sklopili novo strateško partnerstvo u poslovima prihvaćanja kartica.

Zajednički nastup prema prodajnim mjestima Nexi Croatije, članice Nexija – vodećeg europskog prihvatitelja i procesora kartičnog poslovanja te investitora u tehnologiju i inovacije, i PBZ Carda, vodeće kartične kuće u Hrvatskoj, prodajnim mjestima će donijeti najpouzdanija platna rješenja koja već koristi više od dva milijuna trgovaca diljem Europe.

U novom modelu prihvaćanja kartica PBZ Card ostaje zadužen za sklapanje ugovora o prihvaćanju kartica i održavanje poslovnog odnosa s trgovcima kao ekskluzivni pružatelj usluge distribucije prihvaćanja platnih kartica u ime i za račun društva Nexi Croatia d.o.o.

PBZ Card

Kontakti za ugovaranje prihvaćanja kartica:

Tel.: 01/61 24 499
E-mail: prodaja@pbzcard.hr

 

Nexi Croatia d.o.o., kao novi pružatelj platne usluge prihvaćanja kartica usredotočen je na razvoj proizvoda i funkcionalnosti prihvatne mreže, uređaja i kanala te pružanje operativne podrške prihvaćanju kartica.

Nexi Croatia

Kontakti za operativnu podršku:

Tel.: 01/61 24 277
E-mail: info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Kontakti za podršku u knjiženju i obradi transakcija:

Tel.: 01/61 24 433
E-mail: prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com

 

Ovakva raspodjela aktivnosti između partnera u novom modelu prodajnim mjestima osigurat će najnaprednija platna rješenja, dodatni zamah njihovim prodajnim aktivnostima te će doprinijeti atraktivnosti ponude prihvaćanja platnih transakcija na hrvatskom tržištu.

Više o našem i Vašem partneru – društvu Nexi Croatia d.o.o. možete pronaći i na stranicama www.nexi.hr, a dodatne informacije o Nexi Grupi potražite na www.nexigroup.com.

Iskoristite pogodnosti suradnje s društvom Nexi Croatia i PBZ Cardom: kvalitetnije, jednostavnije i profitabilnije kartično poslovanje, najpovoljniji modeli odgode plaćanja za kupce, inovativnost usluga prema Vašim poslovnim potrebama i još mnogo više.

Kao partner društva Nexi Croatia d.o.o., u njegovo ime i za njegov račun nudimo ugovaranje i ostvarivanje najpovoljnijih uvjeta poslovanja za prihvaćanje četiri globalna kartična brenda: Vise, Mastercarda, UnionPaya, a kao zastupnici kompanije American Express ltd na hrvatskom tržištu, u mogućnosti smo ponuditi ugovaranje prihvaćanja American Express brenda u ime i za račun spomenute kompanije.

NAJPOVOLJNIJI MODELI ODGODE PLAĆANJA ZA KUPCE

Korisnici kartica izdavatelja PBZ Grupe, koji čine značajan udio na hrvatskom tržištu, omogućuju Vam da ostvarite svoje poslovne rezultate uz ugovaranje niza različitih oblika plaćanja, koji Vašim kupcima korisnicima naših kartica nude kupnju širokog asortimana proizvoda i usluga, uz odabir najpovoljnijih modela financiranja.

 

Obročna otplata bez kamata i naknada:

  • za korisnike Premium Visa kartica čiji je izdavatelj PBZ Card
  • za korisnike PBZ Visa Inspire kartica tekućeg računa.

Obročna otplata bez kamata i naknada obogaćuje vašu poslovnu ponudu i osigurava bolje poslovne rezultate.

 

PBZ potrošački krediti s otplatom putem Premium Visa kartica PBZ Carda:

  • za korisnike osobnih kartica od 24 do 60 rata
  • za korisnike poslovnih kartica od 3 do 24 rate.

*Od 1. 7. 2021. obustavljeno je korištenje potrošačkih kredita Privredne banke Zagreb d.d. s otplatom putem Premium Visa osobnih kartica. Više saznajte na poveznici.

NAJNAPREDNIJA TEHNOLOŠKA DOSTIGNUĆA U PLATNOJ INDUSTRIJI

Naš partner Nexi Croatia, kao član Nexi Grupe vodećeg europskog prihvatitelja i procesora kartičnog poslovanja te investitora u tehnologiju i inovacije, u mogućnosti Vam je u skladu s Vašim potrebama ponuditi razna tehnička rješenja koja olakšavaju Vaše svakodnevno poslovanje. Detaljnije informacije potražite na www.nexi.hr.

KORISNIK STE PREMIUM VISA POSLOVNE KARTICE – OSIGURAJTE SI PRAVOVREMENO ISPUNJENJE SVOJIH OBVEZA, BEZ VOĐENJA BRIGE O PLAĆANJU RAČUNA

Ugovaranjem asignacije svim korisnicima Visa Business Gold/Business Platinum kartica omogućuje se zatvaranje potraživanja po ovim karticama iz potraživanja koja imaju prema društvu Nexi Croatia s osnova ugovorenog prihvaćanja platnih transakcija temeljem platnih kartica.

Važno! – od 1. 3. 2023. prestaju važiti ugovorene kompenzacije budući da je Vaš ugovorni partner i pružatelj platne usluge prihvaćanja transakcija na temelju platnih kartica društvo Nexi Croatia d.o.o.

KVALITETNIJE, JEDNOSTAVNIJE I PROFITABILNIJE KARTIČNO POSLOVANJE

Zahvaljujući partnerstvu s društvom Nexi Croatia, PBZ Grupa, kao jedan od vodećih izdavatelja kartica na našem tržištu, fokusirana je na razvoj novih proizvoda i usluga koji osiguravaju stabilnost i rast portfelja klijenata PBZ Grupe, dok je društvo Nexi Croatia usmjereno na razvoj i ponudu najnovijih tehnoloških rješenja koja poslovnim partnerima omogućuju veću atraktivnost proizvoda i infrastrukture korištene u prihvaćanju kartica. Veći broj klijenata i šira paleta modela prihvaćanja unaprijedit će Vaše poslovne rezultate.

ZAJEDNIČKA MARKETINŠKA SURADNJA

Poslovnim partnerima omogućavamo pristup najkvalitetnijoj bazi korisnika kreditnih i debitnih kartica u zajedničkim marketinškim akcijama, kroz niz marketinških kanala (e-mail poruke, newsletteri, Viber, web objave, letci i slično).

Na ovim stranicama nalaze se upute i smjernice društva Nexi Croatia za prihvaćanje plaćanja karticama na prodajnim mjestima ugovornih partnere, kojih se ugovorni partneri trebaju pridržavati s ciljem smanjenja i izbjegavanja prigovora kupaca, zadržavanja potrebne sigurnosne, poslovne i regulatorne usklađenosti u kartičnom poslovanju te smanjenja rizika izvršavanja neovlaštenih transakcija. Ugovorni partneri trebaju provoditi stalnu edukaciju svojih novih i postojećih djelatnika kao bi ih upoznali sa sadržajem navedenih uputa i smjernica.

Što ćete sve pronaći u uputama i smjernicama na ovim stranicama?

  • opće smjernice i pravila društva Nexi Croatia za prihvaćanja kartica na prodajnim mjestima
  • posebna pravila prihvaćanja plaćanja za specifične djelatnosti, vrste transakcija ili kanale prihvata
  • načine provjere i kontrole kartica i njihovih korisnika te postupanje kod prepoznavanja sumnjivih ili spornih transakcija
  • načine smanjenja mogućih prigovora
  • obavezne načine zaštite kartičnih podataka i postupanja ugovornih partnera s kartičnim podacima.

UPUTE ZA RAD PRODAJNIH MJESTA

Opći uvjeti poslovanja društva Nexi Croatia d.o.o. za prihvaćanje platnih transakcija na temelju kartica

Ugovaranje prihvaćanja za Internet prodajna mjesta

Online usluga za partnere koji imaju svoje internetsko prodajno mjesto i žele svojim kupcima omogućiti plaćanje karticama.

Nexi Croatia omogućava prihvaćanje i autorizaciju platnih transakcija provedenih putem kreditnih kartica za kupnju roba i usluga putem interneta u realnom vremenu. Ako ste otvorili internetsko prodajno mjesto i želite putem interneta prihvaćati American Express, Mastercard i Visa kartice, u suradnji s Nexi Croatia svojim kupcima možete omogućiti plaćanje karticama. Kako bi vaša internetska trgovina omogućila kupcima plaćanje karticama potrebno je s Nexi Croatia potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica na internetu.

 

Prihvat plaćanja

  1. Jednokratno plaćanje za sve kreditne i debitne American Express, Mastercard, VISA, Maestro kartice iz cijelog svijeta
  2. Obročno plaćanje beskamatno za kupce, 2-36 obroka, za sve Premium Visa kartice PBZ Carda d.o.o., sve Visa Inspire kartice izdane od Privredne banke Zagreb d.d.
  3. Posebni modeli prihvata: virtualni POS, Reccuring plaćanja, Payment plan, Card on File plaćanja, In App plaćanja, Pay by Link, Pay by Offer i dr.*
  4. Posebne integracije sustava: integracija prihvata s CRM sustavima partnera (Hoteli, agencije, trgovački lanci), stalni/trajni nalozi (izravna terećenja), tokenizacija i integracija s globalnim booking sustavima i dr.*

SIGURNOST

3D Secure program

MasterCard SecureCode

Visa Secure

* Posebni modeli prihvata i integracije razmatraju se odvojeno za svaki pojedini slučaj i primjenjuju samo uz prethodnu suglasnost Nexi Croatia.

 

PREDUVJETI SURADNJE

Za internet prodajno mjesto potrebno je ispunjavati sljedeće uvjete:

  • biti pravna osoba, trgovačko društvo ili fizička osoba (obrt) registrirana za djelatnost koju obavlja u RH,
  • imati aktivne internet stranice (web shop) preko koji će vršiti online prihvat kreditnih kartica

Internet prodajno mjesto na stranicama svog internetskog prodajnog mjesta (web-shopa) mora imati osigurane sljedeće podatke kao ovlašteno internet prodajno mjesto Nexi Croatia:

  • puno ime tvrtke, matični broj, puna adresa prodajnog mjesta Ugovornog partnera uključivo ime države u kojoj se nalazi, broj telefona i e-mail adresu na koje se potrošači mogu obratiti kako bi dobili informacije te u slučaju reklamacija;
  • naziv i sjedište trgovca u čije ime i/ili za čiji račun nastupa;
  • točan naziv i glavna svojstva ponuđenih proizvoda i/ili usluga, maloprodajnu cijenu proizvoda i/ili usluge koja uključuje sva porezna i druga davanja te valutu plaćanja eure te podatke o personaliziranosti iste;
  • načine i uvjete plaćanja te točan opis načina i roka isporuke proizvoda ili pružanja usluge te način rješavanja potrošačkih pritužbi;
  • troškove dostave proizvoda te izjavu o poznatim ograničenjima izvoza, carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama ako su primjenjivi;
  • usluge koje se nude nakon prodaje (servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova), odgovornost za materijalne nedostatke, jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu, pravu kupca na raskid ugovora po Članku 44. Zakona o zaštiti potrošača i roku za raskid, situacije po kojima je isključeno pravo kupca na raskid ugovora, te uvjete reklamacija odnosno povrata novaca i/ili robe;
  • opis načina zaštite povjerljivih podataka;
  • trajanje ugovora, ako je ugovor sklopljen na određeno vrijeme, odnosno uvjeti otkaza ili raskida ugovora koji je sklopljen na neodređeno vrijeme te minimalni rok u kojem je potrošač vezan ugovorom, potonje ako postoji;
  • postojanje odgovarajućih pravila postupanja;
  • polog ili drugo financijsko osiguranje koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti;
  • funkcionalnost, kompatibilnost i interoperabilnost robe s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga;
  • izjavu o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju. Prodajno mjesto na internetu mora kupcima osigurati mogućnost da ne pristanu na sudjelovanje u marketinškim akcijama i da ne budu suglasni s davanjem njihovih osobnih podataka na korištenje trećim osobama;
  • ako će na stranicama Internet prodajnog mjesta cijene osim u eurima biti izražene i u stranoj valuti potrebno je osigurati i odgovarajuću izjavu o konverziji;
  • mehanizmima izvansudskog rješavanja sporova odnosno sustavima za obeštećenje te načinu kako ih potrošač može koristiti.

Internet prodajno mjesto dužno je osigurati gore tražene podatke, jer bez njih neće biti moguće ugovaranje i aktivacija prihvata kreditnih kartica.

 

PROCES UGOVARANJA PRIHVATA NA INTERNETSKIM PRODAJNIM MJESTIMA

Za prihvaćanje American Express®, Mastercard®, Maestro® i Visa kartica potrebno je s Nexi Croatia potpisati Ugovor o prihvaćanju platnih transakcija na temelju kartica. Nexi Croatia će prodajnom mjestu omogućiti da u krug svojih kupaca uključi i korisnike American Express, Mastercard, Maestro i Visa kartica iz cijelog svijeta.

Uključivanjem u lanac prodajnih mjesta Nexi Croatia, svojim partnerima jamčimo sigurnu naplatu i, što je najvažnije, poštivanje rokova navedenih u Ugovoru, uz specifikaciju (plan priljeva) sredstava.

1. POTREBNA DOKUMENTACIJA

Uz Ugovor potrebno je pripremiti sljedeću dokumentaciju (kopije):

Tvrtka

  • presliku izvatka iz Sudskog registra trgovačkih društava u Republici Hrvatskoj ne stariju od 3 (tri) mjeseca,
  • potpisni karton, odnosno dokument iz kojeg se nedvojbeno može potvrditi transakcijski račun (IBAN) pravne i ovlaštene osobe na koju glasi račun,
  • presliku obavijesti o razvrstavanju poslovnog subjekta prema NKD-u,
  • ažurni osnivački akt društva je obavezan dio potrebne dokumentacije
  • popunjen, potpisan i ovjeren Upitnik za poslovne subjekte (prihvat kartica –KYC obrazac),
  • presliku osobne iskaznice/putovnice ovlaštene osobe.

Obrt

  • obrtnica/izvadak iz središnjeg obrtnog registra,
  • JMBG/OIB vlasnika obrta,
  • ugovor o otvorenom žiro računu.

2. KONTAKT PROVIDERA

S Nexi Croatia je moguće potpisati ugovor za prihvat platnih transkacija na temelju kartica putem interneta, no prije samog potpisa navedenog ugovora, neophodno je odabrati jednog od Payment Service Provider-a s kojima Nexi Croatia ima suradnju za pružatelja usluge Payment gateway-a.

Za integraciju platnih stranica je potrebno ugovoriti jednog od IPSP–a. Za naknade pojedine IPSP tvrtke, potrebno je kontaktirati njih direktno.

Ovlašteni davatelji usluge (Internet Payment Gateway Provider) odobreni od strane Nexi Croatia:

Bizzon (Bizzon d.o.o.)

Corvus Pay (Corvus info d.o.o.)

ePay (Globaldizajn d.o.o.)

mCheckout (mStart plus d.o.o.)

MTN.PayMaster (Sistrum d.o.o.)

PayWay (Hrvatski telekom d.d.)

WebPay (Monri Payments d.o.o.)

WSPay (Web Studio d.o.o.) 

3. POTPIS UGOVORA S PBZ CARDOM

Proces ugovaranja prihvata kartica odnosno potpisivanja ugovora o prihvatu platnih transakcija na temelju kartica od strane Nexi Croatia započinje u trenutku kada provider (IPGP) kojeg ste izabrali pošalje u PBZ Card link na testnu stranicu web shopa s pripadajućim podacima.

PBZ Card provjerava jesu li svi neophodni sadržaji navedeni na stranici te se pristupa potpisivanju Ugovora.

Po potpisanom Ugovoru, Ugovor se unosi u poslovni sustav Nexi Croatia te se, od Vašem odabranom provideru (IPGP), šalju parametri za aktivaciju web shopa.

OPĆI UVJETI POSLOVANJA PBZ CARDA d.o.o. ZA PRIHVAĆANJE PREMIUM REWARDS KARTICA

ODREDBE I UVJETI ZA PRIHVAĆANJE AMERICAN EXPRESS KARTICA

Smjernice za iniciranje transakcija upisivanjem podataka o kartici i tzv. MOTO transakcije

Smjernice za prepoznavanje i sprječavanje prijevara ukradenim podacima s platnih kartica na internetskim prodajnim mjestima

Kome su namijenjene ove smjernice?

Ove smjernice namijenjene su svim novim i postojećim ugovornim partnerima − internetskim prodajnim mjestima.

Tko treba biti upoznat sa sadržajem ovih smjernica?

  • odgovorne osobe ugovornih partnera
  • svi djelatnici uključeni u procese prodaje, naplate i informatičkog razvoja internetskog prodajnog mjesta.
  • ostali subjekti koji podržavaju navedene djelatnosti prodajnog mjesta, posebno davatelji usluga internetskog plaćanja (Internet Payment Service Provideri − IPSP).

Zašto je važno postupanje po navedenim smjernicama?

Pridržavanje svih dolje navedenih smjernica i pravila prilikom prihvaćanja plaćanja platnim karticama obvezno je iz sljedećih razloga:

  • smanjenje broja reklamacija
  • smanjenje rizika mogućih zloupotreba i posljedične financijske štete
  • postizanje potrebne sigurnosne, poslovne i regulatorne usklađenosti u kartičnom poslovanju.

Smjernice za prihvaćanje kartica prilikom rezervacije i naplate smještaja

Što ćete sve pronaći u ovim Smjernicama?

  • Postupanje i pravila kod rezervacija ili naplate smještaja unaprijed
  • Kako prepoznati i zaštititi se od transakcija za koje postoje pokazatelji na moguće osporavanje ili kartičnu prijevaru
  • Način isticanja i obavezan sadržaj općih i posebnih uvjeta usluge
  • postupanje kod prepoznavanja sumnjivih ili spornih transakcija
  • Postupanja kod dolaska gosta (check in), za vrijeme boravaka i kod odlaska gosta (check out)

Smjernice za prihvaćanje kartica na Rent a Car prodajnim mjestima

Što ćete sve pronaći u ovim Smjernicama?

  • Postupanje i pravila kod rezervacija ili naplate iznajmljivanja vozila
  • Kako prepoznati i zaštititi se od transakcija za koje postoje pokazatelji na moguće osporavanje ili kartičnu prijevaru
  • Način isticanja i obavezan sadržaj općih i posebnih uvjeta usluge
  • Postupanja preuzimanja vozila i po povratu vozila, naknadna terećenja

Obavezni podaci za internetska prodajna mjesta

Stranice internetske trgovine koja je ovlašteno prodajno mjesto Nexi Croatia moraju sadržavati obvezne podatke propisane od strane Nexi Croatia PBZ Carda.

Informacije koje je potrebno osigurati na stranicama internetske trgovine:

  • točan opis ponuđenih roba i usluga uz naznaku cijene i informacije o personaliziranosti iste, uključujući valutu transakcije (eure), te informaciju o konverziji, ako su cijene izražene u stranoj valuti;
  • točne podatke tvrtke/obrta (naziv, adresa, OIB, broj telefona, e-mail adresa, država u kojoj se nalazi prodajno mjesto) uključujući i naziv i sjedište trgovca u čije ime i/ili za čiji račun se nastupa, a na koje se potrošač može obratiti za dodatne informacije i u slučaju reklamacija ili pritužbi;
  • uvjete plaćanja, načinu rješavanja pritužbi i reklamacija;
  • troškove uporabe sredstava daljinske komunikacije u svrhu sklapanja ugovora, ako se ti troškovi ne zaračunavaju po osnovnoj tarifi;
  • opis načina dostave, uvjete isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoj, izjavu o poznatim ograničenjima izvoza, carinskim propisima i bilo kojim drugim relevantnim odredbama;
  • ako postoji mogućnost jednostranog raskida ugovora: uvjete, rokove, obrazac i postupak izvršavanja prava na jednostrani raskid ugovora, kao i dužnost potrošača da snosi troškove povrata robe/razumni dio cijene ako iskoristi svoje pravo na jednostrani raskid te o slučajevima kada je to pravo isključeno;
  • odgovornost za materijalne nedostatke te jamstveni uvjeti koji se daju uz proizvod ili uslugu;
  • usluge ili pomoć koji se potrošaču nude nakon prodaje, ako postoje;
  • postojanje odgovarajućih pravila postupanja trgovca;
  • trajanje ugovora sklopljenog na određeno vrijeme, odnosno uvjetima otkaza ili raskida ugovora sklopljenog na neodređeno vrijeme kao i o minimalnom roku u kojem je potrošač vezan ugovorom, potonje ako postoji;
  • polog ili drugo financijsko osiguranje koje je potrošač na zahtjev trgovca dužan platiti ili pribaviti;
  • funkcionalnost, kompatibilnost i interoperabilnost robe s digitalnim elementima, digitalnog sadržaja i digitalnih usluga;
  • mehanizme izvansudskog rješavanja sporova odnosno sustave za obeštećenje te način kako ih potrošač može koristiti;
  • opis načina zaštite povjerljivih podataka i izjavu o zaštiti i prikupljanju osobnih podataka i njihovom korištenju.

Prodajno mjesto također mora kupcima osigurati mogućnost da ne pristanu na sudjelovanje u marketinškim akcijama i da ne budu suglasni s davanjem njihovih osobnih podataka na korištenje trećim osobama.

Internetska prodajna mjesta moraju na svojim stranicama osigurati sve potrebne informacije prema ovim uputama:

Informacije o međubankovnim naknadama

Međubankovna naknada je naknada koju izdavatelj naplaćuje od pružatelja usluga prihvaćanja kartica, u slučajevima u kojima prihvatitelj nije ujedno i izdavatelj kartice kojom je izvršena transakcija.
Mastercard®, Visa i UnionPay International su kartične platne sheme u kojima izdavatelji od prihvatitelja kartica preko njihovih platnih sustava naplaćuju međubankovne naknade, dok je American Express® kartična platna shema u kojoj takvi međusobni odnosi ne postoje, već se pojedini pružatelj platnih usluga nalazi u odnosu samo i isključivo s American Express platnom shemom. To utječe na činjenicu da kartična platna shema American Expressa ne poznaje niti primjenjuje međubankovnu naknadu, dok takva naknada postoji u sustavu Mastercard, Visa i UnionPay International kartičnih platnih shema.

Međubankovna naknada ne postoji niti kod transakcija gdje je pružatelj usluge prihvaćanja kartica ujedno i izdavatelj kartice kojom je inicirana transakcija.

Informacije o međubankovnim naknadama za transakcije inicirane na prodajnim mjestima Ugovornog partnera, (i) karticama izdanim na području EEA, koje su regulirane Uredbom (EU) 2015/751 o međubankovnim naknadama za platne transakcije na temelju kartica te (ii) karticama izdanim izvan područja EEA, koje nisu obuhvaćene Uredbom, ali su ograničene od strane pojedinih kartičnih platnih shema:

Mastercard detaljne informacije pronađite ovdje.

Visa Europe detaljne informacije pronađite ovdje.

KNOW YOUR CUSTOMER QUESTIONNAIRE FOR THE CONTRACTUAL PARTNER/BUSINESS ENTITY

UPITNIK ZA POLITIČKI IZLOŽENE OSOBE

MASTERCARD - MANDAT ZA UNOS LOGOTIPOVA U MASTERCARDOVU DIGITALNU BAZU

Od 18. lipnja 2021. na snagu stupa novi Mastercardov mandat za elektroničke kartične transakcije - AN 4398 Revised Standards for a Digital Merchant Logo Requirement. U skladu s ovim mandatom prodajna mjesta su obavezna unijeti službeni logotip svoje tvrtke, odnosno svog brenda u Mastercardovu digitalnu bazu.

Digitalna baza za unos logotipa tvrtke, tj. brenda dostupna je preko web stranice https://logo.ethoca.com. Kontakt podaci i autentikacija e-mail adrese s koje su podaci uneseni bit će revidirana od strane administratora platforme koji pruža uslugu za globalnu kartičnu mrežu, u ovom slučaju za Mastercard.

Maksimalna veličina logotipa je 5 MB, a preporuča se da je logotip u formatu SVG, iako su dopušteni i JPG i PNG formati. Preporuča se da logotip bude u kvadratnom formatu.

Obaveza unosa logotipova u digitalnu bazu uvodi se kako bi se povećala transparentnost transakcija za krajnje korisnike te tako posredno smanjio broj prigovora ili opoziva transakcija. Obogaćene informacije o transakcijama, poput točnog naziva trgovca, adrese i logotipa, korisnicima će se prikazivati u njihovim m-banking aplikacijama te će na taj način korisnici moći lakše prepoznati transakcije koje su napravili.

Program „Digitalna Hrvatska” inicijativa je Vise kojoj je glavni cilj približiti Hrvatsku digitalnom društvu i ubrzati razvoj bezgotovinskog plaćanja. PBZ Card se uključio u ovu inicijativu kako bi pružio podršku hrvatskim obrtnicima i poduzećima kroz širenje na digitalna, kartična plaćanja.

Program je prvenstveno dizajniran za mala i srednja poduzeća i obrtnike koji žele upoznati prednosti digitalnog plaćanja, no mogu mu se pridružiti sve tvrtke i obrtnici u Hrvatskoj koji u posljednjih 12 mjeseci nisu prihvaćali kartična plaćanja.

U sklopu inicijative svaki trgovac koji počne prihvaćati kartična plaćanja besplatno će dobiti POS terminal prvih 6 mjeseci.

 

Više informacija kao i uvjete i odredbe saznajte na visa.com.hr/digitalnahrvatska.

Za jednostavna i sigurna beskontaktna plaćanja Visa, Mastercard i Maestro karticama kao i putem Google Pay i Apple Pay novčanika, dovoljno je da na uređaju na koji s Google Play trgovine preuzimate PBZ Card SoftPOS aplikaciju imate Android 10 ili viši operativni sustav, NFC antenu i pristup internetu.

Saznajte više ovdje!

Prijavite se na newsletter i prvi saznajte naše akcije!

Potvrđujem da sam upoznat/a i suglasan/a sa Zaštitom i obradom osobnih podataka

Unošenjem gore navedenih podataka, suglasni ste da PBZ Card iste podatke može obrađivati u svrhe dostave marketinških materijala (newslettera). Svoju privolu za ovu obradu možete u svakom trenutku povući putem za to predviđene poveznice (linka) u svakom pojedinom primjerku newslettera ili putem web forme koja se nalazi ovdje. Napominjemo da će odjava biti aktivna najkasnije unutar sedam radnih dana od zaprimanja.

Kontakti

Kontakti
Korisnici kartica

Korisnici kartica

Poslovni partneri

Poslovni partneri

Odnosi s medijima

Odnosi s medijima

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Korisnici kartica

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Za korisnike PBZ Card Premium Visa kartica


01/ 61 24 422

Radno vrijeme Kontakt centra: od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati; subotom od 8 do 16 sati.

Za korisnike PBZ Mastercard i Visa kartica


01 / 48 91 333

Autorizacije


Premium Visa kartice

01/ 61 24 400

Mastercard i Visa kartice

01/ 48 91 333

PBZ Card Travel


Aranžmani

01/ 612 42 22

Avio karte

01/ 612 42 23 01/ 636 30 99 travel@pbzcard.hr https://www.pbzcard-travel.hr
Poslovni partneri

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Ugovaranje prihvaćanja kartica


PBZ Card d.o.o.

01/ 61 24 499 prodaja@pbzcard.hr

Operativna podrška


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 277 info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Podrška u knjiženju i obradi transakcija


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 433 prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com
Odnosi s medijima

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Odnosi s medijima


01/ 63 63 077 pr.pbzcard@pbz.hr Media centar
Službenik za zaštitu osobnih podataka

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Službenik za zaštitu osobnih podataka


zop@pbzcard.hr