O NAMA IZDAVANJE KARTICA PRIHVAĆANJE KARTICA POGODNOSTI PUTOVANJA NEKRETNINE SIGURNOST PODRŠKA UVJETI POSLOVANJA KONTAKTI
MyWay PBZ Card Business Account

Rješavanje upita i prigovora

POSTUPANJE S UPITIMA KORISNIKA PREMIUM VISA KARTICA

Kao tvrtka koja u središte svoga poslovanja stavlja Korisnike svojih usluga i proizvoda te njihove zahtjeve i potrebe, PBZ Cardu je mišljenje i zadovoljstvo svakog pojedinog korisnika izuzetno važno.

Korisnik u središtu poslovanja

Orijentiranost na korisnika dio je strateškog usmjerenja i tradicije u kartičnom poslovanju duge više od pedeset godina. U želji razvijanja dugoročnih odnosa s korisnicima njeguje se transparentno poslovanje. Zahvaljujući takvoj poslovnoj politici, PBZ Card je lider na hrvatskom kartičnom tržištu. Uvažavajući potrebe i želje korisnika, svaki upit nam je jednako važan te svakom od njih pridajemo veliku pažnju.

Proces zaprimanja, evidentiranja i odgovaranja na upite korisnika standardiziran je i usustavljen s ciljem ujednačavanja kvalitete svih poslovnih procesa kako bi se na svaki upit, bez obzira na njegov sadržaj, u najkraćem mogućem roku dao odgovor primjerene kvalitete te na taj način doprinijelo zadovoljstvu korisnika i unapređenju poslovnih procesa.

U cilju sustavnog analiziranja i mjerenja kvalitete usluge te njezinog kontinuiranog unapređenja PBZ Card je osnovao i poseban Ured. Upiti korisnika se bilježe, analiziraju, o njima se izvješćuje, te se, u skladu s rezultatima, poboljšavaju usluge, proizvodi i komunikacija.

PROCEDURA RJEŠAVANJA UPITA/PRIGOVORA

A. Zaprimanje upita/prigovora

Svaki upit/prigovor nam je bitan. U svakome od njih, bilo da je riječ o prijedlogu, prigovoru, pohvali, komentaru vidimo priliku za poboljšanje naše usluge i/ili proizvoda te ostvarenje još uspješnije suradnje.

Upit, primjedbu ili komentar na uslugu i/ili proizvod PBZ Card Premium Visa kartica možete podnijeti:

  • na našoj web stranici putem poveznice Pitajte nas!
  • u izravnom usmenom obraćanju našim zaposlenicima (na niže navedene brojeve telefona našeg Kontakt centra) koji će učiniti sve potrebno kako bi se sporna situacija riješila brzo i jednostavno na obostrano zadovoljstvo:
    • korisnici Premium Visa kartica (svi proizvodi) - 01/ 61 24 422
    • korisnici Premium Visa Infinite kartica - 01/ 61 24 032
  • slanjem pisma na adresu PBZ Card, Radnička cesta 44, 10000 Zagreb.

Smatrate li da Vam je u poslovnom odnosu s PBZ Cardom prekršeno ili uskraćeno neko pravo, svoj prigovor možete, osim putem gore navedenih kontakata, podnijeti i putem e-mail adrese: prigovori@pbzcard.hr.
Također u slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora podnesenog usmenim putem, možete nam se obratiti i na e-mail adresu upravljanjezadovoljstvomklijenata@pbzcard.hr.
Neovisno o našem odgovoru/obrazloženju možete podnijeti prijedlog za mirenje Centru za mirenje Hrvatske gospodarske komore, Rooseveltov trg 2, 10000 Zagreb, na e-mail adresu: mirenje@hgk.hr kao i podnijeti pritužbu Hrvatskoj narodnoj banci ako se prigovor odnosi na platne, odnosno usluge elektroničkog novca.

Upite vezane za obradu Vaših osobnih podataka možete podnijeti na e-mail adresu zop@pbzcard.hr.

B. Pisani upiti/prigovori:

Svaki pisani upit ili prigovor treba sadržavati:

  • identifikacijske podatke zahtijevane na poveznici Pitajte nas!, odnosno ime, prezime, adresu te proizvod (karticu) na koju se prigovor odnosi ako se prigovor podnosi putem e-maila
  • detaljan opis događaja/situacije (sve činjenice i okolnosti uz navođenje relevantnih datuma, uz prilaganje dokaza/dokumenata kojima korisnik raspolaže).

C. Rješavanje upita/prigovora

Vaši upiti i prigovori, neovisno o stupnju osjetljivosti i složenosti, visokog su prioriteta i odgovor ćemo Vam dostaviti u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 10 dana od dana zaprimanja prigovora vezanih za usluge platnog prometa ili elektroničkog novca, odnosno 15 dana od zaprimanja prigovora vezanih za putničke usluge. U slučaju da prigovor ne sadrži sve potrebne podatke za postupanje, pridržavamo pravo tražiti njegovu nadopunu. Ako u navedenim rokovima nismo u mogućnosti dati konačan odgovor na Vaš prigovor iz razloga koji su izvan naše kontrole, u istim rokovima dostavit ćemo Vam privremeni odgovor u kojemu ćemo navesti razloge prolongacije našeg odgovora i rok do kojega možete očekivati konačan odgovor, a koji, u slučaju prigovora vezanih za platne usluge ili elektronički novac, neće biti duži od 35 dana.

D. Izvješćivanje o upitima/unapređenje usluge

Proces sustavnog analiziranja i izvješćivanja o upitima i prigovorima korisnika vrijedan je izvor unapređenja postojećih usluga i proizvoda kao i komunikacije s korisnicima.

Podaci o uslugama i proizvodima PBZ Carda (PBZ Card Premium Visa kartice) te Visa i Mastercard karticama Privredne banke Zagreb dostupne su na sljedećim web stranicama:

www.pbzcard-premium.hr

www.pbz.hr

www.pbzcard.hr

www.pbzcard-travel.hr

www.premiumrewards.hr

www.cinimdobro.hr

https://www.linkedin.com/company/pbz-card/

Prijavite se na newsletter i prvi saznajte naše akcije!

Potvrđujem da sam upoznat/a i suglasan/a sa Zaštitom i obradom osobnih podataka

Unošenjem gore navedenih podataka, suglasni ste da PBZ Card iste podatke može obrađivati u svrhe dostave marketinških materijala (newslettera). Svoju privolu za ovu obradu možete u svakom trenutku povući putem za to predviđene poveznice (linka) u svakom pojedinom primjerku newslettera ili putem web forme koja se nalazi ovdje. Napominjemo da će odjava biti aktivna najkasnije unutar sedam radnih dana od zaprimanja.

Kontakti

Kontakti
Korisnici kartica

Korisnici kartica

Poslovni partneri

Poslovni partneri

Odnosi s medijima

Odnosi s medijima

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Službenik za zaštitu osobnih podataka

Korisnici kartica

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Za korisnike PBZ Card Premium Visa kartica


01/ 61 24 422

Radno vrijeme Kontakt centra: od ponedjeljka do petka od 8 do 19 sati; subotom od 8 do 16 sati.

Za korisnike PBZ Mastercard i Visa kartica


01 / 48 91 333

Autorizacije


Premium Visa kartice

01/ 61 24 400

Mastercard i Visa kartice

01/ 48 91 333

PBZ Card Travel


Aranžmani

01/ 612 42 22

Avio karte

01/ 612 42 23 01/ 636 30 99 travel@pbzcard.hr https://www.pbzcard-travel.hr
Poslovni partneri

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Ugovaranje prihvaćanja kartica


PBZ Card d.o.o.

01/ 61 24 499 prodaja@pbzcard.hr

Operativna podrška


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 277 info.prodajnamjesta@nexigroup.com

Podrška u knjiženju i obradi transakcija


Nexi Croatia d.o.o.

01/ 61 24 433 prihvatkartica.transakcije@nexigroup.com
Odnosi s medijima

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Odnosi s medijima


01/ 63 63 077 pr.pbzcard@pbz.hr Media centar
Službenik za zaštitu osobnih podataka

PBZ Card d.o.o.

Radnička cesta 44, 10000 Zagreb

01/ 61 24 422

Službenik za zaštitu osobnih podataka


zop@pbzcard.hr