Prodajna mjesta - FAQ

Najčešće postavljana pitanja prodajnih mjesta.

Što je Business Account usluga?

Business Account je besplatna internetska usluga PBZ Carda koja omogućuje jedinstveni uvid u poslovne podatke i promete svih prodajnih mjesta tvrtke/obrta poslovnog partnera po American Express, Mastercard, Maestro i Visa karticama.

Željeli bismo vaš POS uređaj, što trebamo napraviti?

Potrebno je s PBZ Cardom potpisati Ugovor o prihvaćanju kartica putem POS uređaja. Za detalje oko sklapanja ugovora obratite se Direkciji prodaje PBZ Carda, na telefon 01/ 61 24 499 ili e-mailom na prodaja@pbzcard.hr.

Imamo ugovor sa PBZ Cardom, kako možemo prijaviti/odjaviti prodajno mjesto?

Za prijavu ili odjavu prodajnog mjesta potrebno je poslati informaciju o vrsti djelatnosti, nazivu, adresi i kontakt telefonu na Direkciju upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Što trebamo napraviti kada se promijeni se vlasnik tvrtke/obrta?

U spomenutom slučaju treba poslati pisanu obavijest o promjeni vlasnika tvrtke/obrta na Direkciju prodaje, na telefon 01 / 61 24 499 ili e-mailom na prodaja@pbzcard.hr.

Kako možemo prijaviti novi transakcijski račun?

Informacija o novom transakcijskom računu šalje se se u obliku pisane obavijesti na Direkciju upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Kako možemo prijaviti promjenu adrese sjedišta tvrtke/obrta?

Informaciju o promjeni adrese sjedišta tvrtke/obrta pošaljite u obliku pisane obavijesti na Direkciju upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Koji je broj telefona za autoriziranje utroška?

Za autorizaciju utroška napravljenog putem American Express kartice poziva se broj 01/6124 400, a za one napravljene putem Mastercard/Visa kartice broj je 01/4891 333.

Što trebamo učiniti u slučaju da je korisnik premalo/previše terećen?

U spomenutom slučaju pošaljite pisanu obavijest s detaljima terećenja na Direkciju upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Kad možemo očekivati uplatu ostvarenog prometa?

Za sve informacije o uplatama utrošaka po karticama na vašem prodajnom mjestu kontaktirajte Direkciju upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Nismo primili račun R-1, što moramo činiti?

Ako niste redovno primili R-1 račun obratite se Direkciji upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Što moramo učiniti ako nam se pokvario imprinter?

Za prijavu problema s imprinter uređajem obratite se Direkciji upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr..

Što moramo učiniti kada POS uređaj ne prihvaća karticu?

Telefonski se obratite Direkciji upravljanja prodajnom mrežom i prijavite problem, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.

Što moramo činiti ako sumnjamo da nam je prezentirana nevažeća kartica?

Ako sumnjate da vam je prezentirana nevažeća kartica, obavezno se telefonski obratite se službi autorizacija i to za American Express kartice na broj 01/6124 400, a za Mastercard/Visa kartice na broj 01/4891 333.

Što moramo učiniti ako se ROC pločica uništila?

U slučaju da vam se uništila ROC pločica, obratite se Direkciji upravljanja prodajnom mrežom, na telefon 01 / 61 24 433 ili e-mailom na direkcija.dupm@pbzcard.hr.